مرسدس ای‌ام‌جی GT  به روزرسانی می شود

به‌روزرسانی مرسدس-ای‌ام‌جی GT در راه است و بزرگ‌ترین تغییر این خودروی پرفورمنس بنا به گفته اتوکار افزایش قدرت اکثر نسخه‌ها خواهد بود. برخی اصلاحات طراحی نیز با بهبودهای قوای محرکه همراه خواهند شد. GT تازه شده از دسامبر سال 2018 در اروپا فروخته خواهد شد. البته معرفی آن چند ماه قبل از شروع فروش خواهد بود.

پیشرانه 8 سیلندر 4 لیتری قابل احترام مرسدس-ای‌ام‌جی هم‌اکنون در مدل پایه GT قدرت حدود 500 اسب بخاری خواهد داشت که ارتقای قابل‌توجهی نسبت به خروجی کنونی 469 اسبی نشان می‌دهد. به‌روزرسانی‌های مشابهی نیز برای تریم های GT S و GT C در نظر گرفته خواهد شد. بنا به گفته اتوکار، سیستم روان کنندگی خشک GT R به نوعی باعث شده AMG نخواهد قدرت این خودرو را به همان خروجی 603 اسبی مدل E63 برساند. البته افزایش قدرت نسبت به خروجی کنونی 577 اسبی محتمل است.

پیش از اینکه نسخه فیس لیفت GT تولید شود مرسدس-ای‌ام‌جی در حال رخ نمایی نسخه قدرتمندتر R است. این خودرو کیت بدنه گیراتر برگرفته از مدل مسابقه‌ای GT4 داشته و همچنین از سیستم اگزوز جدیدی سود می‌برد. هنوز مشخصات این مدل افشا نشده اما حتی احتمال نصب سیستم تولید سفت‌تر نیز وجود دارد.

همچنین خودروی چهار درب مرسدس-ای‌ام‌جی نیز در حال توسعه است. این سدان جذاب دارای کاپوتی ویژه، شیشه جلو خمیده و سقفی شناور می‌باشد. در داخل کابین شاهد دو صفحه‌نمایش دیجیتال برای سیستم اطلاعات سرگرمی Hobby و پشت آمپرها خواهیم بود. ظاهراً نیروبخش این خودرو پیشرانه 8 سیلندر 4 لیتری بای توربو بوده اما شاید مدل فول و پرچم‌دار آن از نسخه هیبریدی این پیشرانه با قدرت حدود 805 اسب بخار استفاده کند. احتمالاً رونمایی این خودرو به زودی و در نمایشگاه خودروی دیترویت 2018 خواهد بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 345005 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟