این لکسوس لاکچری راهی خیابان های تایلند شد

لکسوس در نمایشگاه خودروی تایلند 2017 لکسوس LC را به نمایش درآورده است.این کوپه لوکس اکنون در تایلند پیش فروش می شود.لکسوس LC نسخه تولیدی لکسوس LF-FC کانسپت است. این خودرو از پلتفرم GA-L جدید بهره می برد که در لکسوس LS نیز به کار رفته است. این خودرو در دو نسخه LC 500 بنزینی و LC 500h هیبریدی بنزینی- برقی موجود است. در تایلند تنها مدل LC 500 این خودرو ارائه می شود. این مدل از موتور 2UR-GSE 5.0 لیتری دمش طبیعی V8 با قدرت 477 اسب بخار و گشتاور 540 نیوتون متر بهره می برد. یک گیربکس اتوماتیک 10 سرعته نیروی این موتور را به چرخ های عقب منتقل می کند. لکسوس ادعا می کند میزان بهره وری سوخت این موتور 1 لیتر در هر 8.13 کیلومتر است.

چراغ های جلوی سه بخشی LED با LEDهای L شکل، رینگ های آلیاژی مصنوعی 21 اینچی، چراغ های عقب با روشنایی LED، سقف پانورامای شیشه ای یا فیبر کربنی و باله عقب اکتیو برخی ویژگی های اصلی در لکسوس LC 500 هستند.

هایلایت های داخلی این خودرو شامل صندلی های آلکانترا با تنظیم برقی در 10 جهت برای صندلی های جلو و عملکرد حافظه برای صندلی راننده، کنترل دمای دو محیطه خودکار، نمایشگر سرگرمی Hobby 8 اینچی الهام گرفته از لکسوس LFA، نمایشگر بالای سر رنگی، نمایشگر سیستم سرگرمی 10.3 اینچی و سیستم صوتی محیطی 915 وات Mark Levinson Reference با 13 بلندگو است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 334818 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟