سریع‌ترین دوچرخه برقی دنیا

به گزارش گیزمگ، سریع‌ترین دوچرخه برقی دنیا 128 کیلوگرم وزن و 38 اسب بخار قدرت و گشتاوری 100 نیوتون متری دارد.اگر با سوار شدن بر یک دوچرخه الکتریکی عادی احساس کنید که دارای پاهای لانس آرمسترانگ هستید، سواری گرفتن از "گولاس" باعث می‌شود حس سوپرمن بودن داشته باشید.

این دوچرخه با نام کامل "Gulas Pi1S" یک دوچرخه برقی با قدرت 38 اسب بخار است که به شما اجازه می‌دهد با پدال زدن تا سرعت 115 کیلومتر بر ساعت(71 مایل بر ساعت)، در بزرگراه تردد کنید.این دوچرخه بسیار شبیه به دوچرخه "ErockIT" است که در سال 2008 معرفی شد. به نظر می‌رسد طی این سالها تغییراتی داشته است. اما طراح اصلی این دوچرخه، استفان گولاس آلمانی، دوباره با یک شرکت جدید به نام خود و واقع در برلین، یک پرچمدار معرفی کرد که سریع‌ترین دوچرخه برقی تاریخ است.

سیستم تعلیق این دوچرخه و فرمان تلسکوپی آن بیشتر شبیه یک موتور سیکلت است تا یک دوچرخه.دو باتری متفاوت برای گولاس وجود دارد. یک باتری 6.5 کیلووات‌ساعت که پیمایش حدود 125 کیلومتر (78 مایل) توسط استفاده ترکیبی را ممکن می‌سازد و یک باتری 10 کیلووات‌ساعت که می‌توان 200 کیلومتر (124 مایل) را با استفاده ترکیبی پیمود.

قیمت این دوچرخه 23 هزار دلار برای مدل مدل 6.5 و 34 هزار دلار برای مدل 10 است.قیمت این دوچرخه بسیار گران است اما واقعیت این است که گولاس تنها وسیله‌ای است که با آن می‌توانید هم به تفریح و دوچرخه سواری بپردازید و هم در مواقع نیاز مثل یک موتورسیکلت از آن استفاده کنید.این دوچرخه حکم موتور سیکلت را دارد و قوانین موتورسیکلت در مورد آن صدق می‌کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 318119 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟