تصاویر جدید از رنو مگان ۲۰۱۸

پیش از این تصاویر جاسوسی زیادی منتشر شد که به درستی طراحی این خودرو را نشان می‌داد. طراحی این خودرو کمی جسورتر از قبل شده و حس اسپرت بیشتری را به مخاطب منتقل می‌کند. این خودرو از زبان طراحی مشابه دیگر محصولات رنو تبعیت می‌کند و به عنوان سبک طراحی جدید این خودروساز فرانسوی قلمداد می‌شود.
رنومگاندر نمای جلو، چراغ‌های نسبتا کشیده به چشم می‌خورد که با زاویه به سمت جلوپنجره نشانه رفته‌اند. شکل دریچه‌های تهویه‌های زیرین هم ظاهر خشن‌تری برای این فرانسوی دست‌وپا کرده‌است. در نمای کناری شاهد خطوط منحنی و فرم ذوزنقه‌ای در بالای رکاب هستیم. در نهایت، در نمای پشتی چراغ‌های کشیده‌ایی هم‌چون سدان‌های این خودروساز دیده می‌شود. لوله‌ اگزوز نسبتا بزرگی در وسط دیفیوزر قرار گرفته است. خطوط منحنی متعدد روی بدنه و شبرنگ‌های پایین سپر باعث شده تا با خودرویی اسپرت روبرو باشیم.
رنومگان
این خودرو احتمالا با پیشرانه‌های ۱٫۸ و ۲ لیتری آلپاین A110s به بازار Store عرضه می‌شود. گفته می‌شود انتقال نیرو در این خودرو به تمام چرخ‌ها صورت می‌گیرد. با این حال تا رسیدن اخبار رسمی درمورد قیمت، زمان عرضه و مشخصات کامل باید کمی صبر کنیم. در ادامه می‌توانید تصاویر بیشتری از این خودرو را ببینید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 284283 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟