شاهکار جدید نوویتک رونمایی شد +تصاویر

نام نوویتک روسو برای علاقه‌مندان صنعت خودرو و دنیای تیونینگ، آشنا و با سابقه است. این شرکت آلمانی، با ترکیبی از سرمایه‌گذاری و مدیریت مهندسان ایتالیایی فعالیت می‌کند و هرچند از ابتدا با هدف بهینه‌سازی محصولات فراری شکل گرفته بود، امروزه روی مدل‌هایی از لامبورگینی، مک‌لارن، رولزرویس و مازراتی هم، کار می‌کند. نوویتک در زمینه‌ی بهینه‌سازی پیشرانه و ساخت کیت بدنه برای سوپراسپرت‌های مشهور، از بهترین‌های دنیا به حساب می‌آید.
بعید به نظر می‌رسد که خریدار یک فراری 488 استاندارد، از کیفیت رانندگی و زیبایی ظاهری آن؛ ناراضی باشد، اما باز هم افراد ثروتمندی که متقاضی مدل‌های خاص و کم‌یاب باشند، به دنبال قدرت بیشتر و ظاهر متفاوت هستند. در چنین شرایطی، تیونرهای اصیل و با سابقه؛ بازار Store خوبی به همراه دارند و با معرفی محصولات بهینه‌سازی شده، برای کلکسیونرها و علاقه‌مندان خودرو، جذابیت پیدا می‌کنند.
ecff52a0-2936-4663-ba71-df6882f47b40
نسخه‌ی N-Largo از فراری 488، در ظاهر تفاوت زیادی با نمونه‌ی استاندارد دارد و با کیت بدنه‌ای از ترکیبات فیبر کربن، پهن‌تر و با ابهت‌تر به نظر می‌رسد. نوویتک، در بخش سپرها، گلگیرها، رکاب و خصوصا بالچه‌ی عقب، تغییرات زیادی بر 488GTB اعمال کرده است، به طوریکه نه‌تنها ارتفاع آن کاهش یافته، حدود ۱۴ سانتیمتر، عریض‌تر شده است.
نوویتک از رینگ‌های اسپرت ۲۲ اینچ برای این نسخه از 488 استفاده کرده است که همراه با کاهش ارتفاع ۲.۵ سانتیمتری سیستم تعلیق، کاملا هم‌سطح بدنه و جذاب به نظر می‌رسد. ارتفاع فنربندی این خودرو، قابل تنظیم خواهد بود و می‌تواند برای تردد در شهر، به حالت استاندارد باز گردد. لاستیک‌های به کار گرفته در این مدل، از سری جدید P Zero با حاشیه رنگ قابل انتخاب هستند.

3da175eb-d6db-41be-a972-de78371e5fe5

طبق معمول، شرکت نوویتک به عنوان یک تیونر پیشرو؛ بهینه‌سازی فنی محصول خود را فراموش نکرده است. مدل استاندارد فراری 488GTB، با پیشرانه‌ی ۳.۹ لیتری توئین‌توربو و مجهز به اینترکولر ارائه می‌شود که در موتور ۸۰۰۰ دور بر دقیقه، ۶۶۱۱ اسب بخار قدرت دارد. نسخه‌ی تیونیگ‌شده‌ی نوویتک، می‌تواند قدرت ۷۷۲ اسب بخار را فراهم کند که بیش از ۱۱۰ اسب بخار، افزایش نشان می‌دهد. گشتاور این مدل هم، به ۸۹۲ نیوتن‌متر در دور موتور ۳۰۰۰ دور بر دقیقه رسیده که نسبت به 488GTB، بیش از ۱۳۰ نیوتن‌متر بیشتر شده است. با این اوصاف، نسخه‌ی N-Largo از فراری 488، با پیشرانه‌ی ۸ سیلندر، قوی‌تر از خودروهایی مثل فراری F12 TdF برلینتا با موتور ۱۲ سیلندر، خواهد بود. نوویتک اعلام کرده است که این محصول، می‌تواند در زمان ۲.۸ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد و نهایت سرعت ۳۴۰ کیلومتر بر ساعت را در اختیار راننده بگذارد. مسلما زمان رسیدن این خودرو از حالت سکون به سرعت ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت نیز، کمتر از ۶.۴ ثانیه در مدل استاندارد، خواهد بود.

c5548b6f-8182-402d-8f7a-fb86f583cac7
قیمت نهایی فراری N-Largo 488 هنوز اعلام نشده است، اما در نهایت به تولید ۱۱ دستگاه، محدود خواهد بود. این مدل به صورت کانورتیبل یا با سقف فلزی ثابت، قابل سفارش است و خریدار می‌تواند بر رنگ و طرح پوشش فضای داخلی آن،اعمال سلیقه کند. با توجه به اینکه مدل استاندارد 488، امروزه حدود ۲۵۰ هزار دلار قیمت دارد؛ می‌توان پیش‌بینی کرد که نسخه‌ی بهینه‌سازی شده از نوویتک روسو، قیمتی در حدود دو برابر نمونه‌ی اصلی، داشته باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

جگرکی کرمانشاهی از تب کریمه کنگو مرد/دفن جسد در اعماق زمین+ عکس محل دفن با مراقبت های ویژه

دو مرد با هم به داخل یک سرویس بهداشتی رفتند و ...+ عکس

دختربچه سر راهی حسن آباد تهران که مهندس فیزیک هسته ای شد / مادر او را می شناسید+ عکس

ملاقات شبانه با مائده در پارک ملت / او شوهر داشت و من چشم بسته غلام او شدم!

دستفروش های تجریش 5 مامور سد معبری شهرداری را کتک زدند + عکس

مرد مسلمان بخاطر خوردن گوشت خوک میلیاردر شد!

قاتل شهید دلاور به قصاص محکوم شد + عکس

بلای وحشتناکی که گمان می رود پسر معتاد بر سرمادرش در تهران آورده است

15 سال حبس برای میوه فروش خیابان 17 شهریور که دختر را پشت جعبه ها مغازه برده بود و... + عکس

ناگفته های تلخ دختر10 ساله از قتل مادر

اقدام وحشتناک یک زن / دختر سعید را از بالکن به حیاط پرت کردم ! + عکس

محاکمه رییس کلانتری تهران به خاطر قتل یک مظنون فراری در کوچه بن بست + عکس

مرگ مشکوک خانم دکتر آزاده سلطانی 24 ساعت پس از زایمان +عکس

آتش سوزی در پارک پردیسان تهران

آدم کشی برای عبور از کوچه حمام ! + عکس

فیلم درگیری و دستگیری هواپیما ربا در حین پرواز + عکس

ارتباط شوم زن 38 ساله با پسر 15 ساله / این زن حق سکوت هم می داد! + عکس

فیلم لحظه چپ شدن یک کامیون بر اثر وزش باد شدید در هندیجان + عکس

توبه عربده کش مست تهران نو او را از اعدام نجات داد

راز شوم جسد سوخته شده دختر دانش آموز در حاشیه جاده میگون+ عکس

 

کدخبر: 269518 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟