برگزاری حضوری امتحانات دانشگاه پیام نور

سرپرست دانشگاه پیام نور گفت: امتحانات پایان نیمسال دانشگاه پیام نور بنابر اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا و تاکید وزارت عتف به صورت حضوری برگزار می‌شود.

به گزارش رکنا، سرپرست دانشگاه پیام نور در نشست با روسای استان‌ها و دبیرخانه‌های مناطق با عنوان اینکه بعد از بحران کرونا دانشگاه باید به روال گذشته بازگردد، اظهار داشت: کلیه امتحانات دانشگاه در این نیمسال به صورت کاملا حضوری خواهد بود و روسای استانی و دبیرخانه‌های مناطق موظف هستند، برای برقراری نظم، سلامت و امنیت خاطر دانشجویان در حوزه‌های امتحانی اهتمام ورزند.

آزمون‌های متمرکز و حضوری مهم‌ترین ویژگی دانشگاه پیام نور است

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور آزمون‌های متمرکز و حضوری این دانشگاه را یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این دانشگاه و ضامن کیفیت آموزش دانست و اظهار داشت: دانشگاه پیام نور از بدو تاسیس تمامی امتحانات خود را به صورت متمرکز، سراسری و حضوری برگزار کرده است و یکی از دلایل تضمین کیفیت آموزشی این دانشگاه همین آزمونهاست.

دل افکار در نشست با روسای استانی و دبیرخانه‌های مناطق اظهار داشت: دانشگاه پیام نور به پیروی از سیاست‌های اتخاذ شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا و حفظ سلامت دانشجویان، آزمون‌های پایان نیمسال را طی دو سال گذشته به اساتید واگذار کرد و در حال حاضر لازم است که با برداشته شدن محدودیت‌های کرونا و همچنین تاکید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، به روال گذشته خود بازگردد.

وی یادآور شد: تصمیم برگزاری آزمون های پایان نیمسال جاری براساس کارشناسی‌های به عمل آمده اتخاذ شده و از آغاز این نیمسال به صورت مرتب به کلیه دانشجویان اطلاع رسانی شده است.

دل افکار ضمن آرزوی موفقیت برای کلیه دانشجویان این دانشگاه از روسای استانی خواست با همراهی، یکپارچگی و هماهنگی در جهت رفع کاستی‌ها بکوشند و فضایی آرام و بدون استرس را برای امتحانات دانشجویان فراهم کنند.

کدخبر: 775997 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟