تجمع داوطلبان کنکور ارشد در اعتراض به برگزاری آزمون کارشناسی ارشد + فیلم
حجم ویدیو: 3.19M | مدت زمان ویدیو: 00:00:20

طبق مصوبه ستاد ملی کرونا، کنکور ارشد از 6 تا 8 مرداد برگزار خواهد شد. اصرار وزارت علوم و سازمان سنجش به برگزاری کنکور ارشد در شرایطی است که تقریبا تمام شهرهای کشور در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند. داوطلبان کنکور ارشد چند هفته ای است که در فضای مجازی نسبت به برگزاری کنکور ارشد در این تاریخ اعتراض دارند. داوطلبان کنکور ارشد، امروز در اعتراض به این موضوع در مقابل دیوان عدالت اداری دست به تجمع زدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، کنکور ارشد بر اساس مصوبه ستاد کرونا 6 تا 8 مرداد برگزار خواهد شد. کنکور ارشد در 367 حوزه امتحانی اصلی و 179 شهر در سراسر کشور با 634 هزار و 54 داوطلب (53 درصد زن و 47 درصد مرد) برگزار می‌شود.

اصرار مسئولان وزارت علوم و سازمان سنجش همچنان بر برگزاری کنکور کارشناسی ارشد، در شرایطی است که در حال حاضر 232 شهر کشور در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند و در 24 ساعت گذشته 357 ایرانی بر اثر ابتلا به کرونا فوت کرده اند، مسئولان وزارت علوم و سازمان سنجش همچنان بر برگزاری کنکور کارشناسی ارشد اصرار دارند.

داوطلبان کنکور ارشد چند هفته ای است که در فضای مجازی نسبت به برگزاری کنکور ارشد در این تاریخ اعتراض دارند. داوطلبان کنکور ارشد، امروز در اعتراض به این موضوع در مقابل دیوان عدالت اداری دست به تجمع زدند. اما با وجود این اعتراضات به نظر می رسد که کنکور ارشد قطعا در راس موعد مقرر برگزار خواهد شد.

کدخبر: 708333 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟