آقای وزیر کار! انقلاب ما انقلاب مستضعفان است

به گزارش رکنا ازآذربایجان‌غربی؛روح الله حضرت پور در نشست شورای عالی کارگروه اشتغال آذربایجان غربی با حضور وزیر کار رفاه و تامین اجتماعی ضمن انتقاد از بی عدالتی در تعیین حقوق کارگران :گفت واقعا دولت محترم باید خودش قضاوت کند که کارگر ایرانی چطور با این میزان حقوق میتواند اجاره خانه پرداخت ،کند فرزند خود را به مدرسه بفرستد و گذران زندگی کند.

وی ادامه داد:آقای وزیر بخاطر دنیا و آخرتتان در موضوع تعیین حقوق کارگران انقلابی عمل کنید دولت قول داده است که در میانه سال با توجه به تورم حقوق کارگران را افزایش دهد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آقایان می فرمایند، افزایش حقوق کارگر تورم زا است چرا سیلی تورم را فقط کارگر میخورد؟ این انصاف نیست.
وی تاکید کرد: نرخ اقلام تولیدی واحدها در بازار چند ده برابر شده اما سرمایه دار حاضر نیست بیست درصد سود خود را به کارگر بدهد، آقای وزیر! انقلاب ما انقلاب مستضعفان ،است نباید دلمان برای سرمایه داران ضعف برود.
نماینده مردم اورمیه افزود :چون کارگر رسانه ندارد مظلوم است چون رانت وقدرت ندارد باید به او ظلم کنیم؟
این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خاطرنشان کرد: فرمول تعیین حقوق کارگران باید واقعی شود با زور نمیشود اعداد را به این فرمول قالب کرد
وی در پایان سخنان خود گفت : آه میلیونها کارگر ایرانی پشت سر مسئولین است.

کریم معجنی/آذربایجان‌غربی 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟