بیشترین قهرمان کشوری در رشته وزنه برداری است

به گزارش رکنا ازآذربایجان‌غربی؛ سجاد انوشیروانی رییس فدراسیون وزنه برداری کشور اظهار داشت: وزنه برداری مظلوم ترین رشته در کشور است بطوریکه  از ۱۵ سال گذشته هیچ اراده ای برای احیای این رشته ورزشی در کشور وجود ندارد .
وی با بیان  اینکه وزنه برداری  از ایده آل های ورزشی خود دور مانده است خاطر نشان ساخت: مسئولین بیشتر به ظاهر این ورزش اهمیت می دهند و از باطن آن بی اطلاع هستند.
رییس فدراسیون وزنه برداری کشور تصریح کرد:با توجه به استقبالی که  در جامعه از این رشته می شود مسئولین باید اقدامات لازم  جهت احیای این رشته  ورزشی در کشور  صورت گیرد.
وی با اشاره به اینکه، شور و شعف مردم در این رشته بسیار بالاست ادامه داد:متاسفانه حمایت مسئولین  از این رشته ورزشی چنگی به دل نمی زند.

انوشیروانی  با بیان اینکه بیشترین طلای المپیک توسط ورزش کاران وزنه بردار کشور کسب شده است گفت:جهت تجهیز این رشته ورزشی در کشور باید  اقدامات لازم  صورت گیرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با عنوان این مطلب که بیشتر سالن های ورزشی ارومیه مجهز نیست افزود: در ارومیه باید ۷ الی ۸ باشگاه فعال وزنه برداری وجود داشته باشد وباید از فضای ایجاد شده در استان نسبت به حمایت از ورزش استفاده کرده و در راستای تجهیز سالن های وزنه برداری استان و میزبانی یکی از مسابقات در ارومیه بهرمند شویم.
کریم معجنی/آذربایجان‌غربی 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟