مراکز علمی کاربردی  با تضمین اشتغال ایجاد خواهند شد

به گزارش رکنا ازآذربایجان‌غربی؛سهراب عبداله زاده در نشست شورای تعامل معاون پژوهشی دانشگاه با روسای مراکز آموزش دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان غربی گفت : در حال حاضر بیش از ۴ هزار دانشجو و ١۵ مرکز فعال با ١۶٢ کد رشته سطح استان داریم و تاکنون ۵٧ هزار و ٨٣۴ دانش آموخته فارغ التحصیل شده اند.

وی افزود: دانشگاه جامع در حال پوست اندازی جدی می باشد تا در مسیر پیشرفت علم و صنعت و کارآفرینی شاهد همت بیشتری باشیم تصریح کرد:در حال حاضر ۲۵

درصد دانشجویان در سطح استان جذب   دانشگاه جامع  هستند و یکی از پیشتازان عرصه اشتغال شده ایم و با تمام قدرت در مسیر مهارت آفرینی و اشتغال دانشجویان گام بر می‌دارد و در چند مدت اخیر  ١٣٨ شغل ایجاد شده است.

عبداله زاده با تاکید بر اینکه هیچ مرکز علمی کاربردی مگر با تضمین اشتغال ایجاد نخواهد شد، بیان کرد : در حوزه وضعیت برگزاری دوره های کوتاه مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد دو برابری داریم.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان غربی بیان کرد : بشدت دنبال جذب مدرسان خبره و نخبگان هستیم.

عبداله زاده با اذعان به اینکه دانشجویان بعد از فارغ التحصیلی رصد شده و خوشبختانه دفتر کاریابی و اشتغال نیز فعال گردید و نسبت به ایجاد خانه خلاق و رویدادهای شتابی اقدامات خاصی انجام گرفت.

کریم معجنی/آذربایجان‌غربی

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟