با ایجاد باشگاهی خوب زندانی در کشور تخریب می شود

مهدی تاج در جلسه برگزاری مجمع انتخاباتی هیات فوتبال آذربایجان غربی گفت: فوتبال با هیچ پدیده اجتماعی دیگری قابل مقایسه نیست تصریح کرد: با ایجاد باشگاهی خوب زندانی در کشور تخریب می شود.

وی تاکید کرد: رئیس جدید هیات فوتبال آذربایجان غربی باید تمام توان خود را برای رونق این ورزش در استان بکار گیرد.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران ادامه داد: در روزگار گذشته فوتبال در دنیا از طریق تلویزیون وارد منازل شد ولی هم اکنون اگر فوتبال از تلویزیون گرفته شود برنامه های تلویزیون بدون مخاطب خواهد بود و حتی جای آن را نمی شود با دیگر برنامه‌ها پر کرد.

وی افزود: اگر درآمدی برای فوتبال نباشد، سکون بوجود خواهد آمد این در آمد می تواند از طریق حق پخش تلویزیونی بازی های فوتبال ایجاد شود.

تاج تصریح کرد: امروزه ۷۰ درصد از درآمد فوتبال در دنیا از حق پخش است و هیچ جای دنیا یک بخش از کشور را به خاطر بخش دیگر فدا نمی‌کنند حق پخش یکی از حقوق شناخته شده فوتبال است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه شرایط حضور بانوان در ورزشگاه های کشور فراهم است گفت: بنابراین باید ورود بانوان به ورزشگاه ها با یک مکانیزم صحیح تسهیل پیدا کند.

تاج در بخش دیگری از سخنان خود بر آخر ین وضعیت VAR در  کشوراشاره کردو گفت:خوشبختانه فیفا برای یک مرحله به ما مجوز داد و الان در مرحله آموزش داوران هستیم.

وی افزود: چند باشگاه از جمله، فولاد خوزستان، سپاهان اصفهان برای راه اندازی VAR آمادکی کامل دارند ولی در مورد ورزشگاه آزادی و تیم های پرسپولیس و استقلال این امکان هنوز فراهم نشده است.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران استفاده از VAR در ورزشگاه ها را امری ضروری دانست و گفت: با استفاده از این تکنولوژی خطاهای داوری به صفر می رسد و همین امر موجب کاسته شدن از درگیری های لفظی در ورزشگاه ها می شود.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟