مبارزه با قاچاق از اولویت‌های مرزبانی در سال جدید



به گزارش رکنا ازآذربایجان‌غربی سرهنگ عباس مرادی جانشین فرماندهی مرزبانی  آذربایجان غربی اظهار کرد: شجاعت، ولایت‌مداری، ایثارگری از خصوصیات مرزبانان است، مرزبانان غیرتمند با روحیه بالای جهادی شجاعانه از مرزها حراست و مراقبت می‌کنند.
وی افزود: مرزبانان به عنوان سربازان ولایت عاشقانه در راه خدمت‌گزاری به مردم ایران اسلامی تلاش می‌کنند، در سالی که از سوی مقام معظم رهبری مهار تورم و رشد تولید نام‌گذاری شده مرزبانان با اشرافیت اطلاعاتی و اقدامات مهم و هدفمند در راستای مبارزه با قاچاق همت کنند، مبارزه جدی با قاچاق در راستای تحقق شعار سال از اولویت‌های مرزبانی است.
در شرایط کنونی که دشمنان انقلاب و نظام قصد تضعیف باورهای دینی و اعتقادات مذهبی قشر جوان و خانواده‌ها را دارند، باید با هوشیاری و هوشمندی مراقبت کنیم.

جانشین فرماندهی مرزبانی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: مراقبت از خانواده‌ها به ویژه فضای مجازی یک امر و وظیفه‌ای مهم و حساس برای مقابله با تهدیدات رسانه‌ای دشمنان و معاندان علیه انقلاب و اخلاق جوانان است.
وی گفت: در سال ۱۴۰۲ باید با برنامه‌ریزی و اقدامات هدفمند اطلاعاتی و عملیاتی با پدیده قاچاق و تأمین امنیت مرزها و استیفای حقوق مرزنشینان و دولت تلاش کنیم.

کریم معجنی/آذربایجان‌غربی 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟