حل مشکلات4 واحد تولیدی استان با ظرفیت اشتغال بالغ بر 1200 نفر

 به گزارش رکنا ازآذربایجان‌غربی؛رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان که به منظور بررسی مشکلات واحد های تولیدی معدن دیوالان سردشت، واحد تولیدی نمونه سلماس، معدن سیلیس بوکان و کارخانه اروم آدا برگزار  شد.

وی با تبریک میلاد با سعادت منجی عالم بشریت و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر سربازان گمنان امام زمان (عج) این روز را خدمت زحمت کشان عرصه امنیت بیان داشت واظهار کرد: ظرفیت های بسیار بزرگی در زمینه معدنی، کشاورزی و صنعتی در استان وجود دارد که نباید مورد غفلت قرار گیرند و باید در جهت شکوفایی اقتصاد استان و رونق اشتغال در استان از آنها بهره بگیریم.

رئیس شورای قضایی با بیان مصادیقی از اقدامات دادگستری استان در حمایت از تولید گفت: واحدهای بزرگی مثل فولاد ارومیه با بیش از 1150 میلیارد تومان سرمایه گذاری تعیین تکلیف شده است و یا واحد های بزرگ دیگر که همگی به چرخه تولید بازگشته اند و موجب رونق اشتغال و اقتصاد استان شده اند.

عتباتی با بیان اینکه بسیاری از آسیب های اجتماعی معیشت محور است گفت: هر قدمی که برای اقتصاد، تولید و اشتغال برداشته شود در واقع از آسیب های اجتماعی کاسته شده است، لذا باید بخش خصوصی را با تمام توان حمایت کرد و از اقدامات آنها در حوزه تولید و اشتغال صیانت کرد.

مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نیز در ادامه این جلسه به ایراد سخن پرداخت و گفت: اقدامات شاخصی از سوی دستگاه قضایی در حوزه حمایت از اشتغال و کارآفرینی انجام یافته است که قابل تقدیر می باشد.

مجیدی ادامه داد: اشتغال یک ضرورت اجتناب ناپذیر و ضرورت زندگی است و هر چه قدر در مسیر حمایت از تولید کنندگان و امر اشتغال آفرینی قدم برداریم، خصوصاً در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استان به همان میزان هم زمینه تامین امنیت را فراهم نموده ایم و هم از ارتکاب بزه های خرد که ریشه در معیشت دارد جلوگیری کرده ایم.

کریم معجنی/آذربایجان‌غربی 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟