رونق اقتصاد و اشتغال منطقه با اتمام پروژه های طرح جامع پایانه مرزی رازی 

 به گزارش خبرنگاررکناازارومیه، پیمان آرامون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در سفر یک روزه به شهرستان خوی  بصورت میدانی از پروژه های احداث طرح جامع پایانه مرزی رازی و برخی از پروژه های بهسازی و آسفالت راههای روستایی بازدید کرد.

 وی ضمن بازدید از پروژه های محوطه سازی، احداث سردرب و ساختمان های سالن تجاری و مسافری پایانه مرزی رازی شهرستان خوی ضمن استماع آخرین گزارش کار پروژه های متعدد این پایانه مرزی دستورات لازم را جهت تسریع در اتمام این پروژه ها صادر و اظهار کرد : با اتمام طرح های مختلف عمرانی در این پایانه مرزی اقتصاد و اشتغال این منطقه رونق چشمگیری خواهد داشت و مسافرین با امنیت و آرامش و استانداردهای لازم تردد خواهند کرد.

 آرامون ادامه داد : پایانه مرزی رازی یکی از شکیل ترین پایانه های مرزی استان و کشور خواهد بود که با افتتاح آن در آینده ای نزدیک به دلیل مجاورت این منطقه با استان وان کشور ترکیه مورد توجه و انتخاب نخست مسافرین و تجار هر دو کشور قرار خواهد گرفت.

 وی با اشاره به اینکه توسعه حمل و نقل تاثیر بسزایی در توسعه زیرساخت های منطقه دارد، افزود : با اتمام پروژه طرح جامع پایانه مرزی رازی و به تبع آن اتمام پروژه تعریض و بهسازی راه دسترسی به این پایانه مرزی شاهد پیشرفت پارامترهای توسعه اقتصادی ، تجاری ، گردشگری و کشاورزی استان خواهیم بود.

بازدید از پروژه های بهسازی و آسفالت راههای روستایی محور روستایی بلجوک به طول ۵ کیلومتر و نیز محور روستایی حبش - نجیب آباد بطول ۵ کیلومتر در محور خوی - قطور از دیگر برنامه های سفر یک روزه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی به شهرستان خوی بود که ضمن دریافت گزارش پیشرفت این پروژه های روستایی بر تسریع و اتمام آنها تاکید کرد. 

 این مقام مسئول در پایان این سفر یک روزه با حضور در جمع پرسنل و راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خوی از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنها در حوزه های مختلف اداری ، حقوق و مزایا ، و رفاهی قرار گرفت و دستورات لازم جهت حل مشکلات را صادر کردند.

آذربایجان‌غربی/کریم معجنی 

کدخبر: 788329 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟