اجرای طرح  محرومیت زدایی مردم پایه در بیش از ۱۰ هزار روستای سراسر کشور

به گزارش رکنا از آذربایجان‌غربی؛رئیس بسیج سازندگی کشوردر نشست خبری بااصحاب رسانه گفت: رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در ۲۸ آبان ماه سال‌جاری در یکهزار نقطه از کشور برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این گروه‌های جهادی با حضور نیروهای مردمی و داوطلب بسیجی بر حسب ضرورت برای کمک به مردم و نظام ماموریت‌های جهادی و انقلابی خود را در کنار دولت انجام می‌دهند.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی در ۲۸ آبان ماه افزود: این رزمایش با ۱۲ نوع خدمت در کل کشور و  در یک‌هزار نقطه با عنوان یک‌هزار قرارگاه آغاز می شود.

زهرایی بیان کرد: خدمات ارائه شده در قالب بسیج اصناف، طرح همگام با کشاورز، نهضت کمک مومنانه، مسکن محرومان، اقتصاد مقاومتی و سایر موارد مهم شناسایی شده است.
زهرایی به برگزاری میز خدمت مسئولان در رزمایش جهادگران فاطمی اشاره کرد و گفت:بسیج کارمندان بر حسب نیاز‌مندی‌های محله،شهر و استان اقدام به برگزاری میز خدمت مسئولان کرده و مسئولان را موظف به پاسخگویی مشکلات شهروندان می کند.

رئیس بسیج سازندگی کشور خاطر نشان کرد: رزمایش جهادگران فاطمی به مدت دو هفته در کشور برگزار می شود که در این مدت گروه های جهادی به مناطق کم برخوردار کشور اعزام می شوند و به ارائه خدمات از قبیل ویزیت رایگان تعمیر لوازم خانگی و خدمات آرایشگری می پردازند.: در این رزمایش ۱۲ نوع خدمت در کل کشور ارائه خواهد شد.


آذربایجان‌غربی/کریم معجنی 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟