کشف ۷۸ تن نهاده دامی قاچاق در میاندوآب

به گزارش رکنا، سرهنگ فخرالدین رستم پور گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید محمدنژاد میاندوآب حین کنترل خودرو‌های عبوری، به سه دستگاه کامیون مشکوک و آن‌ها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی میاندوآبمی گوید: در بازرسی از این خودروها، ۷۸ تن نهاده دامی قاچاق از نوع ذرت کشف شد، که برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش این محموله شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است. در این رابطه سه دستگاه کامیون توقیف و سه نفر متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ رستم پور از شهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات مربوط به قاچاق را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند. وی با بیان اینکه در بازرسی از این خودروها این میزان نهاده دامی از نوع ذرت قاچاق کشف شد.

توقیف سه کامیون حاوی 78 تن نهاده دامی

فرمانده انتظامی میاندوآب اضافه کرد: در این رابطه سه دستگاه کامیون توقیف و سه متهم نیز دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.سرهنگ رستم‌پور از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات مربوط به قاچاق را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

به گزارش رکنا، میاندوآب به دلیل قرار گرفتن در محل ارتباط استان‌های آذربایجان‌غربی، کردستان و آذربایجان‌شرقی یکی از محل‌های گذر کالاهای قاچاق از شهرهای مرزی جنوب آذربایجان غربی و استان کردستان به سمت شهرهای عمقی کشور به شمار می‌رود. این شهرستان در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و با جمعیتی بالغ‌ بر ۲۷۰ هزار نفر به عنوان سومین شهر پرجمعیت این استان به شمار می‌رود.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟