تصادف پژو با کامیون در تنگستان ۴ مصدوم به دنبال داشت

رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: بر اثر برخورد پژو ۴۰۵ با یک دستگاه کامیون کشنده در بزرگراه خورموج -اهرم چهار نفر مجروح شدند.

سرهنگ جابر پاپری افزود: یک دستگاه پژو ۴۰۵ حامل سه سرنشین با یک کامیون کشنده برخورد کرد که در این سانحه، راننده پژو ۴۰۵ و سرنشینان آن مجروح شدند و با کمک عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال یافتند.

او با اشاره به اینکه علت این حادثه در دست بررسی است، بیان کرد: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی همواره باید سرلوحه کار رانندگان باشد و لازم است از هرگونه شتابزدگی در رانندگی پرهیز شود.

توقیف موتورسیکلت قاچاق در دیلم

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم گفت: یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق غیر مجاز به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ رضا اسماعیلی افزود: با تلاش ماموران پاسگاه انتظامی عامری یک دستگاه موتورسیکلت ۱۵۰ سی سی قاچاق که به صورت غیر مجاز در مسیر‌های خاکی پشت روستای عامری در حال تردد بود شناسایی و توقیف شد.

او با بیان اینکه کارشناسان ارزش موتورسیکلت کشف شده را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، عنوان کرد: در همین زمینه یک متهم دستگیر شد که پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

توقیف محموله قاچاق در شهرستان جم

فرمانده انتظامی شهرستان جم از توقیف یک دستگاه اتوبوس حامل کالای قاچاق به ارزش ۶۳۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ سید علی مهدیان افزود: مأموران آگاهی شهرستان جم هنگام کنترل وسایل نقلیه یک دستگاه اتوبوس را متوقف کردند که از آن ۱۸ عدد لاستیک، ۳۸۰ تی‌شرت و یک دستگاه موتور برق بدون مدارک گمرکی، کشف شد.

او، با اشاره به دستگیری یک متهم در این زمینه، کارشناسان ارزش ریالی محموله کشف شده را ۶۳۰ میلیون ریال برآورد کردند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 670426 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟