متلاشی شدن باند جعل اسناد در سلماس

دادستان عمومی و انقلاب سلماس گفت: با تلاش شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) یکی از بزرگترین باندهای جعل اسناد و مدارک هویتی و علمی شمالغرب کشور در سلماس متلاشی شد.

به گزارش رکنا، ناصر عباسی در تشریح  ابعاد و زوایای پرونده دستگیری جاعلان اسناد علمی و هویتی در سلماس گفت:  این باند جعل اسناد و مدارک علمی و هویتی که در سطح کشور فعالیت داشت، در طول این مدت توانسته بود با دریافت حجم هنگفتی پول،تعداد قابل توجهی مدارک تحصیلی و دانشگاهی به نام افرادمختلف جعل و به سراسر کشور ارسال نماید.

وی درادامه گفت: اعضای این باند حرفه ای پس از قرارگرفتن زیر ذره بین سربازان گمنام امام زمان(عج) ، با انجام سلسله اقدامات پیچیده فنی و پوششی مورد شناسایی قرار گرفتند و هویت اصلی و مخفیگاه آنان کشف شد.

دادستان سلماس خاطرنشان کرد: سرانجام پس از کسب دستورات قضایی لازم جهت دستگیری متهمین، طی عملیاتی با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) دو نفر از متهمین این باند بزرگ دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند.

وی اذعان کرد: این پرونده هنوز در مرحله تحقیقات مقدماتی بوده و تلاشها و بررسی ها برای دستگیری همدستان احتمالی این گروه ادامه دارد.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟