اخلالگر اقتصادی ۱۳۸ میلیارد ریالی در آذربایجان‌غربی دستگیر شد

سردار سرتیپ دوم مسعود خرم نیا روز دوشنبه افزود: کارگاهان پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی این استان با اشراف و اقدامات ویژه پلیسی و سرکشی از نشانگاه های اقتصادی به حساب یکی از شرکت های صنعتی به ظن اخلال در نظام اقتصادی مشکوک شده و به سرعت رسیدگی به پرونده را در دستور کار خود قرار دادند.

به گزارش رکنا، وی اضافه کرد: ماموران امنیت اقتصادی انتظامی استان با انجام کارهای اطلاعاتی نامحسوس و تحقیقات لازم موفق شدند این شرکت را که در زمینه ورود شمش های آهن و فولاد به کشور فعالیت می کرد، شناسایی کنند.

وی ادامه داد: با بررسی صورت گرفته مشخص شد متهم اصلی این پرونده در پوشش شرکت صنعتی با اقدامات متقلبانه و شیوه و شگردهای خاص در حوزه بازاریابی عرضه و تقاضا اقدام به دریافت ارز دولتی از بانک عامل برای واردات شمش و فولاد و آهن کرده و در عین حال تعهداتش را اجرا نکرده است.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: متهم اصلی مدیر عامل شرکت بوده و در تحقیقات فنی پلیس به جرم خود اعتراف و کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت این استان میزان تخلفات صورت گرفته توسط این  فرد را ۱۳۸ میلیارد ریال اعلام کردند.

سردار خرم نیا افزود: متهم اصلی دستگیر شده و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مقام قضایی معرفی و با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

وی از مردم استان خواست هرگونه اخبار مربوط  به قاچاق کالا و اخبار امنیتی را به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ گزارش کنند.

به گزارش ایرنا به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجان غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بد اخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج گانه انتظامی این استان در سال جاری است.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟