سالگرد ورود حضرت امام خمینی (ره) به کشور اسلامی ایران در هشترود گرامی داشته شد

به گزارش رکنا ،وی گفت:وظیفه ما این است که این دهه را مبارک بشماریم چون این دهه روز نجات ملت ایران اسلامی از تاریکی به نور ورحمت الهی بود.

وی  با بیان اینکه موضوعی که باید به آن توجه کرد تاکید امام راحل به مساله تبیین و نگرش مردم به انقلاب است، ادامه داد: مردم انقلاب را باور داشتند و به آن لبیک گفتند و با ندای مجتهد جامع الشرایط آن روز با دستان خالی وارد میدان شدند. وبه پیروزی رسیدند.

فرمانده سپاه ناحیه هشترود خاطر نشان کرد:انقلاب اسلامی بنا به فرمایش حضرت امام خمینی(ره) به ظهور امام زمان (عج) متصل خواهد شد و همگی وظیفه داریم که با تلاش و برنامه ریزی منظم و دقیق، نهایت اهتمام خود را برای اثربخشی هر چه بیشتر این برنامه ها با همیاری اقشار مختلف جامعه بکار بگیریم.

وی افزود: برگزاری برنامه ها و مناسبت های مردمی مظهر اقتدار، وحدت و انسجام مردم و پایبندی و تجدید بیعت با آرمان های والای انقلاب، امام راحل و رهبر معظم انقلاب است و باید زمینه مشارکت همه اقشار و گروه های مردمی که دل در گرو نظام و انقلاب دارند؛ فراهم شود.

 

وی در آخر از جوانان ونوجوانان خواست که هرگز حاج قاسم سلیمانی را فراموش نکنند وهمیشه به یاد این بزرگ مرد باشند.

فرمانده سپاه ناحیه هشترود در این باره گفت:حاج قاسم بزرگ‌ترین مرد راهبردی در محاسبه قدرت و رفتار دشمن بود. در جنگ‌ها و نبردها عشق شهادت او را به نزدیک‌ترین خط مبارزه با دشمن ترغیب می‌کرد. ایمان او به خدا دشمن را در دید او به ناچیزی در مقابل قدرت خدا تبدیل کرد. خواب راحت را از چشم تمام ستمگران، مستبدان و تکفیری‌ها ربوده بود، اسم حاج قاسم سلیمانی آشیانه صهیونیسم، تکفیر و نظام سلطه را هم‌ اینک هم می‌لرزاند.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟