جلسه هماهنگی برنامه های ایام الله مبارک‌  دهه فجر به ریاست امام جمعه هشترود برگزار شد

به گزارش رکنا وی ادامه داد:  دولت جدید و انقلابی با اراده بالا برای تحقق اهداف روی کار آمده و مردم به این دولت امیدوار هستند. دولت تلاش شبانه روزی دارد و طبیعتاً مشکلات زیاد است اما این تلاش های شبانه روزی هر بخشی از مشکلات را حل کند، بخشی از مشکلات را توانسته‌ایم پشت سر بگذاریم و طبیعتاً با وضعیت بهتری نسبت به اکنون مواجه خواهیم بود.

وی با تاکید بر اینکه در دهه فجر مردم انتظار دارند آثار پیروزی انقلاب را ببینند، گفت: ما باید دهه فجر را به یک دهه شاد و امید آفرین به عنوان یک جشن ملی تبدیل کنیم و به عنوان یک ظرفیت از آن بهره برداری کنیم و مسیر امیدآفرینی را به مردم نشان دهیم. برنامه ها باید در این جهت سازماندهی شوند.

جعفریان تاکید کرد: باید برنامه های بسیار موثر در بالاترین سطح را انجام دهیم که مردم را امیدوار کند و ببینند که بخشی از کارها به ثمر نشسته است. ما می‌توانیم دهه فجر را پایه‌ای برای حرکت رو به رشد قرار دهیم. باید در برنامه های دهه فجر تبیین آرمانهای انقلاب اسلامی را حتماً دنبال کنیم.

امام جمعه هشترود تصریح کرد: بزرگداشت انقلاب اسلامی و دهه فجر این نیست که آن را در موزه قرار دهیم و به تاریخ بسپاریم بزرگداشتی که ما باید انجام دهیم به عنوان این است که الگوی راه ما باشد به همین دلیل در تبیین آرمانها و اصول و تجربیات موفق آن باید خوب عمل کنیم.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟