بخشدار نظرکهریزی خبر داد: صدور ۱۱۵ فقره پروانه ساخت مسکن در روستاهای بخش نظرکهریزی طی سال جاری

به گزارش رکنا سیفی، بخشدار نظرکهریزی با بیان این خبر افزود: از این میزان، تعداد ۹۸ فقره در روستاهای دارای دهیاری و ۱۷ فقره در روستاهای فاقد دهیاری صادر شده است.

وی همچنین از افزایش دو برابری صدور پروانه ساخت نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: با برگزاری جلسات متعدد با دهیاران و دیدار چهره به چهره با اهالی روستاهای بخش نظرکهریزی و تاکید بر اجرای ساخت و سازهای مجاز و رعایت مقررات ساختمانی شاهد تمایل اهالی محترم و دو برابر شدن اخذ پروانه ساخت در روستاها نسبت به مدت مشابه در سال گذشته هستیم.

 

بخشدار نظرکهریزی همچنین به مقابله جدی با ساخت و سازهای غیرمجاز در این بخش تاکید کرد و افزود: در راستای رفاه حال عموم و اجرای دقیق طرحهای هادی روستایی و رعایت نقشه های طرحهای هادی روستایی طی نه ماهه سال جاری تعداد ۸۲ پرونده جهت رسیدگی و تعیین تکلیف به کمیسیون ماده ۹۹ قانون شهرداریها ارسال شده که نسبت به سال گذشته بیش از ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.

 

بخشدار نظر کهریزی از عموم اهالی روستاهای بخش نظرکهریزی خواست تا قبل از هرگونه ساخت و ساز در روستاهای دارای دهیاری از طریق دهیاریها و در روستاهای فاقد دهیاری و خارج از محدوده شهرها و روستاها از طریق بخشداری نسبت به اخذ مجوز اقدام نمایند. وی افزود: کسانی هم که در سالهای گذشته به هر دلیلی اقدام به ساخت و ساز بدون اخذ مجوز نموده اند حتما جهت تعیین تکلیف به واحد عمرانی بخشداری نظرکهریزی مراجعه و نسبت به تشکیل پرونده کمیسیون ماده ۹۹ اقدام نمایند.

 

وی در پایان از تمامی دستگاههای اجرایی و خدمات رسان بخش و شهرستان که در امر ترویج ساخت و سازهای مجاز تلاش می کنند قدردانی نمود.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟