جلسه کمیته ایمنی حمل و نقل جاده ای و شورای هماهنگی ترافیک به ریاست فرماندار هشترود برگزارشد

  به گزارش رکنا،وی ادامه داد: اکیپی جهت بازدید از جایگاههای سوخت اعزام شود و کلیه مسائل ومشکلات جایگاههارا را بررسی کنندوبعد از جمع آوری به متصدیان جایگاهها اعلام شود ودر یک بازده زمانی خواستار حل مشکلات جایگاه ها شده وبعدا نیز پیگیری گردد که آیا مشکلات حل شده است یا نه ؟

 

امینیان متذکرشد: زیر گذرهایی که برای تردد خودروها در نظر گرفته شده است دارای چاله های بسیار بزرگ می باشد باید در اسرع وقت تمهیداتی در نظر گرفته شود چون در فصل بارش گل ولای موجود درزیرگذر ها باعث بوجود آمدن مشکلات برای رانندگان ومسافرین می شود.

 

فرماندار هشترود خواستار ترمیم ومرمت گاردیل های بزرگراه پیامبر اعظم (ص) شد وافزود:با توجه به اینکه در هنگام تصادف خودروها به گارد ریل برخورد می کنند وباعث تخریب و پیچ خوردن این گاردریل ها می گردند .لذا باید مسئولین امر این گاردریل ها رامرمت نموده  ودوباره نصب نمایند.چون چنین ماندن گاردریل ها چهره بزرگراه را بد جلوه می دهد.

 

نماینده عالی  دولت در هشترود اظهار نمود: با توجه به اینکه بعضی از مسئولین به مصوبات جامه عمل نمی پوشند باید در این باره مسئولی که مصوبه در مورد اداره مذکور وی می باشد باید در مورد اجرا و عدم اجرا حتما گزارش نماید.

 

امینیان همچنین خواستار رفع مشکلات  مناطق حادثه خیز در چند نقطه از جاده های مواصلاتی ازجمله سه راهی آتش بیگ شدوافزود:در چند نقطه از جاده های مواصلاتی موانعی وجود دارد که باعث تصادف خودروها می شود که مسئولین اداره راه وحمل ونقل جاده ای باید در اسرع وقت به این مشکلات رسیدگی نماید.

 

جاده هشترود تا سه راهی میانه ساما ندهی می شود

امینیان در مورد ساماندهی جاده هشترود میانه نیز گفت:با اختصاص هزینه ای که در نظر گرفته شده است در سال آینده این مسیر ساماندهی خواهد شد.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟