سومین جلسه تمهیدات لازم جهت شرکت در جشنواره فن آوری ونوآوری ربع رشیدی در هشترود برگزار شد

به گزارش رکنا، فرماندار هشترود در این جلسه گفت:جلسه جشنواره ربع رشیدی فرصت مغتنم جهت شناسایی استعدادهای نو شکفته است.

امین امینیان در این جلسه گفت: حضور مسئولان وادارات در جشنواره فن آوری ونو آوری باید با شکوه باشد.

فرماندار هشترود خواستار حرکتی روبه جلو از سوی مجریان ودست اندرکاران مرتبط با این جشنواره شد.

امینیان ادامه داد:آیندگان باید به این جشنواره امید وار باشند.

فرماندار هشترود متذکر شد: ما باید از فرصت پیش آمده برای همه مسئولان وایده پردازان وطراحان استفاده بهینه نماییم.

امینیان تاکید کرد: خیلی از مردم وطراحان وایذه پرداران از اهمیت شرکت در جشنواره بی خبر هستند وباید متولیان امر آنان را راهنمایی کنند.وراه را برای شرکت عموم ایده پرداران وطراحان هموار سازند.و در این مسیر گامهای مثبتی را برای تسهیل در شرکت افراد در این جشنواره بردارند.

 

فرماندار هشترود تصریح کرد: همه مسئولین موظف هستند در قبال مسئولیتی که دارند باید در چارچوب قانون از آن قانون پیروی نموده ونگذارند خدشه ای به اداره ومسئولیتی که دارند وارد نشود.

 

نقش دانشگاهها ومراکز علمی در رسیدن به اهداف جشنواره بسیار اهمیت دارد واین مراکز باید با آموزشهای لازم ایده وطرح را به تجاری سازی تبدیل کنند واز این بابت بتوان در راه پیشبرد وپیشرفت کشور استفاده نمایند.

۴۳ نفر از هشترود  در جشنواره شرکت کرده اند ،

فرماندار هشترود ادامه دامه داد:از این طرح

 پنج نمونه  در زمینه تجاری سازی شرکت کرده اند وباید اداراتی چون جهاد کشاورزی ،واداره صمت هشترود ودیگر ادارات هم باید با دست باز در این جشنواره شرکت کنند .

 

فرماندار هشترود از آموزش وپرورش نظرکهریزی بابت حضور مطلوب در این جشنواره تشکر کردو از دیگر ادارات نیز خواست که مانند این اداره در جهت پیشبرد اهداف جشنواره کوشا باشند تا بتوانیم همچون سالهای قبل با کسب مقامهای برتر نام هشترود را بربام علم ودانش سربلند تر کنیم.

 

کلیه دستگاه ها تا ‌پایان روز پنجشنبه باید طرحها ،وایده های خود را در سامانه ثبت نام کنند وهر کدام از دستگاه های دولتی از این کار خودداری نماید با مسئول بلند پایه اش در جریان خواهیم گذاشت.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟