تشکر فرماندار هشترود از کلیه نهادها وادارات در جلسه کرونای شهرستان

به گزارش رکنا وی ادامه داد: روز کارمند را هم به تمام کارمندان ساعی و خدمتگزار مردم تبریک می گویم وامیدوارم همه کارمندان در کارهای اداری خود شهیدان بزرگوار رجایی وباهنر عزیز را الگوی خود قرار دهند.

امینیان در ادامه به ویروس کرونا پرداخت و تاکید کرد: با توجه به اینکه ویروس منحوس کرونا در هر لحظه رنگ عوض می کند وخود را به چهره های کوناگون در دنیا نشان می دهد باید مردم ساده انگاری ونادیده گرفتن این ویروس را به کل فراموش کنند وهیچ لحظه از تغییرات جهش یافته این ویروس منحوس غافل نشوند چون این ویروس هست وهرروز بیشتر از روز دیگر به تعداد مرگ ومیر وابتلا به این بیماری هستیم.

امینیان متذکر شد:این جهش هایی که در ویروس انجام میشود باعث شده است که الان کودکان نیز در معرض مبتلاشدن به این ویروس هستند واین زنگ خطر را بلند تر به صدا در آورده است واگر خانواده ها به شیوه نامه ها وپروتکل های بهداشتی بی توجه باشند در روزهای آینده با یک فاجعه انسانی روبرو خواهیم شد.

ادارات در مورد ویروس کرونا بی توجه شده اند.

امین امینیان با اشاره به اینکه مسئولان واعضای جلسه از برگزاری جلسات در مورد کرونا خسته شده اند نیز گفت:از گزارشها یی که در جلسات ارائه می گردد مشخص است که مسئولین ادارات از دست ویروس خسته شده اند.

وی با هشدار به کلیه اعضای جلسه ستاد کرونا خاطر نشان کرد: ویروس منحوس کرونا نیز منتظر چنین روزی است که مردم ومسئولین از دست اوبه ستوه بیایند وآن وقت است که با خیال راحت ویروس بتواند در جامعه با شیوع روزبه روز خود باعث ابتلای بیشتر مردم شده ومتاسفانه شاهد مرگ ومیر مردم نیز باشیم که آن وقت یک فاجعه انسانی اتفاق خواهد افتاد .وی تاکید کرد:از تمام مردم ومسئولین میخواهم که بیماری را جدی بگیرند ویک لحظه از یاد این ویروس غافل نباشند.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟