‍ پیام امام جمعه هشترود برای حضور حداکثری در انتخابات

به گزارش رکنا در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم غیور، نجیب و متدین شهرستان هشترود!

اینک فصل جدیدی از انتخابات فرارسیده، قرار بر این است که شما مردم، سکّان دولت و شورای شهر و روستا را به افراد جدیدی بسپارید.

قرار است فردا برگ دیگری از دفتر حیات پربرکت ملت و انقلاب، ورق بخورد و در لبیک به دعوت رهبری و مراجع، دولتی جدید با رای و نظر شما عزیزان، سرکار بیاید.

فردا هرکس سر صندوق رای بیاید از حق خودش استفاده خواهد کرد و هرکس سر صندوق نیاید، گویا میدان را برای دیگران رها کرده است تا از حق او استفاده کنند.

همه کسانی که از وضعیت موجود راضی نیستند می توانند آن را با فریاد رسای رایشان به گوش مسئولان برسانند و کسانی هم که از وضع موجود راضی هستند، می توانند همین رضایتشان را پای صندوق رای اعلام کنند.

به تبلیغات بی اساس دشمنان و بدخواهان و مزدوران داخلی دشمن نباید توجه کرد. ناراحتی ها و مشکلات معیشتی و گلایه از سیاست ها و عملکرد های غلط مسئولان نباید ما را به ظلم و جفا در حق انقلاب و کشور و نظاممان وادارد. بلکه باید بیاییم و با رای به کاندیدای اصلح که ضد فساد، قوی، کارآمد، دلسوز، پرکار و خستگی ناپذیر باشد، دولتی جوان و حزب اللهی تشکیل دهیم، کشورمان را از وضعیت فعلی نجات دهیم و ارواح مقدس امام راحل (ره) و شهدای عزیز و دل پاک و خالص رهبر عزیزمان را از خودمان خشنود کنیم.

۲۸ خرداد روز جوانان است!

۲۸ خرداد روز کارگران است!

۲۸ خرداد روز فقراست

۲۸ خرداد روزیست که شما تصمیم می گیرید و مسئولان کشور باید بر اساس تصمیم شما رفتار کنند.

ان شاء الله روز جمعه پای صندوق های رایآخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟