ساماندهی معابر وزیرساختهای شهرک کارکنان وبازنشستگان هشتروددر دست اقدام است

به گزارش رکنا وی گفت: پیرو مصوبات قبلی شورا در خصوص ساماندهی معابر و بهبود وضعیت زیرساختهای شهرک کارکنان و بازنشستگان ،کمسیون عمران شورای اسلامی شهر با اخذ براورد هزینه از شهرداری، طرح تهاتر زمینهای کاربری خاص برای اجرای پروژه جدول گذاری و خیابان کشی شهرک مذکور را به شورا و شهرداری ارائه شده است.

یوسف ایل غمی در جلسه شورای شهر، خاطر نشان کرد: این طرح مورد تصویب کمسیون عمران قرار گرفته و برای انجام تشریفات قانونی و تکمیل پرونده کمسیون ماده 5 استانداری مقرر گردید تا مدیران تعاونی کارکنان و بازنشستگان مستندات پیش نیاز برای اخذ مجوز تغییر کاربری را تسلیم کمسیون عمران شورای شهر کنند.

وی افزود: طرح موضوع در کمسیون ماده 5 استانداری بصورت ویژه و بعنوان طرح موضعی در برنامه جامع ضوابط شهری و طرح تفضیلی شهر هشترود برسی و عملیاتی گردد .

وی در ادامه افزود: نامه و درخواست شهرداری در خصوص خرید قیر به میزان 750 میلیون تومان و تهاتر آن برای آسفات گرم به کمسیون عمران ارجاع شد که کمسیون در جلسه ای فوق العاده جزئیات فنی و ملزومات این درخواست را برسی و در خصوص خرید آسفات از نزدیکترین واحد تولید آسفالت گرم که دارای تاییدیه های فنی لازم میباشد اعلام نظر مثبت و موافقت نموده تا شهرداری در اسرع وقت نسبت به آسفالت معابر و لکه گیری گذرهای اولویت دار با مشارکت مردمی اقدام نماید.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر هشترود، گفت: ساماندهی محله سید دره سی در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

محمدرضا شقاقی پور، در جلسه شورای شهر، خاطر نشان کرد: وضعیت خیابان ورودی شهرک شهریار نا مناسب است و باید ساماندهی شود.

وی افزود: ساماندهی جاده سلامت نیز باید در اولویت کاری شهرداری قرار گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر هشترود از کلنگ زنی محدوده مزار شهدای گمنام برای ساماندهی و جدول کشی راه دسترسی به قبور مطهر این شهیدان در سوم خرداد خبر داد.

محمد رضا قهرمانپور در جلسه شورای شهر هشترود، خاطر نشان کرد: همزمان با سفر استاندار آذربایجانشرقی به هشترود چندین پروژه عمرانی مربوط به شهرداری به بهره برداری خواهد رسید.

سخنگوی شورای اسلامی هشترود از مشکلات موجود در مخابرات در خصوص ساماندهی نشدن خطوط تلفن انتقاد کرد و گفت: انتقال شماره افراد از یک مکان به مکان دیگر تقریبا غیر ممکن شده است.

حسین اکبری در جلسه شورای شهر، خاطر نشان کرد: وضعیت محوطه مسجد جامع بسیار نا مناسب است و مدتهاست که به حال خود رها شده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟