مردم باید در انتخابات فردی را انتخاب کنند که دلسوز مردم باشد

به گزارش رکنا حجت الاسلام جعفریان امام جمعه هشترود در خطبه های نماز جمعه این هفته که درمحوطه مسجد جامع به خاطر رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد گفت: باید همه تلاش کنیم تا تفکر انقلابی که برگرفته از اندیشه حضرت امام (ره) و فرمایشات رهبری در جامعه حاکم شود و برای این امر نیاز است ملت ایران حماسه ای خلق کنند و با انتخاب فرد اصلح برای تحقق این امر جامه عمل بپوشانند.

وی افزود: مردم ایران باید تلاش کنند تا کشور را از دست برخی از مدیران مرفه و غرب گرا که احیانا قیمت ساعت مچی شان هزینه جهیزیه چندین نوعروس نیازمنداست نجات دهند چراکه در کشوری با تقدیم هزاران شهید شایسته نیست مدیران رفاه طلب مدیریت کنند.

خطیب جمعه هشترود تصریح کرد: امروز کشور ما گرفتار وعده های پوچ و سیاست‌های غلط و مدیریت های بحران زده است و این ظلم به مردم و کشور است.

جعفریان تاکید کرد: دشمنی که ۴۲ سال است ایران را تحریم کرده و از هر راه برای ضربه زدن استفاده می کند، امکان دارد یکباره و در آستانه انتخابات تحریم ها را لغو کند؟ چرا خودمان را فریب می دهیم. بعید است کشورهای غربی حتی برای حمایت از جریان های غربگرای داخلی نیز یکباره تحریم ها را بردارد هر چند شاید واژه تعلیق را استفاده کند و مانند مذاکره های قبل افرادی هم از کشور ما بدون خواندن متن توافقنامه آن را امضا کنند و بعدا تبعات آن گرفتار کشور ما شود.

وی خاطرنشان کرد: مردم باید با حضور پرشور در انتخابات و انتخابی فرد اصلح دوباره مسئولیت را به این گونه افراد ندهندآخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟