حضرت فاطمه زهرا (س)بعد از پیامبر بنیانگذار جبهه فرهنگی در جبهه حق بود

به گزارش رکنا، جعفریان حضرت فاطمه (س)را بنیانگذار جبهه فرهنگ اسلامی بعد از حضرت رسول اکرم (ص)دانست.

وی گفت: دختر رسول خدا(ص) مردم را این گونه دعوت می کند که اگر می خواهید در اسلام بمانید، باید مسیری را دنبال کنید پیامبر خدا(ص) مشخص کرده وگرنه گرفتار می شوید.

امام جمعه هشترود اضافه کرد: حرکت فرهنگی که خانم فاطمه (س)در آن دوران انجام داد بسیار موثر بود وتوانست از ولایت حمایت کند.ودر راه ولایت نیز شهید شد.

خطیب جمعه هشترود ادامه داد:قرآن کریم، پیامبر اسلام(ص) را الگو معرفی می‌کند و پیامبر اسلام(ص) با بیانات گوناگون در موارد متعدد، اهل بیتش را به عنوان الگوی امت معرفی می‌کند و در محور اهل بیت، فاطمه زهرا(س) قرار دارد که رسول خدا(ص) با بیان زیبای «و هی سیدة نساء العالمین» او را الگو و نمونه‌ی زنهای عالم تا قیامت معرفی نموده است.

وی از مسئولین شهر خصوصا شهرداری خواست که در آذین بندی شهر برای عزای ایام فاطمیه جذیت نشان دهند واز کلیه هئیت های عزاداری خواست که در روز شهادت آن حضرت با تجمع در خیابان های شهر وبا عزاداری یاد وخاطره بانوی بزرگوار را گرامی بدارند .

امام جمعه هشترود از ایجاد یک نمایشگاه در محوطه مسجد جامع خبر داد وگفت :این نمایشگاه با موضوع حضرت فاطمه (س)در ایوان مسجد جامع بر پا خواهد شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟