سعی کنید تمام تسهیلاتی که مصوب شده است تا پایان سال جذب کنید

به گزارش رکنا، وی گفت:بانکها باید در پرداخت تسهیلات مردم را کمک نمایند ونگذارند که یک فردی که برای تسهیلات ثبت نام کرده است دچار سردر گمی شود وروسای بانکها از طریق قانونی وی را راهنمایی کنند ودر پرداخت تسهیلات کمک حالش باشند. ونگذارند اعتباری که مصوب شده برگشت بخورد وحتما جذبش کنند.

انبارته ادامه داد:کاری که بانکها در پرداخت تسهیلات می کنند یک کار خیر وخدا پسندانه است وشاید بتوان گفت که فردی که تسهیلات دریافت می کند می تواند برای خودش اشتغال زایی کندواین اشتغال زایی کمک بزرگی برای فرد در ادامه زندگی اش می گرددو می شود گفت که این تسهیلات باعث دگر گونی زندگی فرد شود .

انبارته متذکر شد: یکی از دلایل اصلی آسیب‌های اجتماعی عدم اشتغال جوانان جویای کار است، تلاش در جهت اشتغال‌زایی می‌تواند در کاهش آسیب‌های اجتماعی ازجمله طلاق و اعتیاد و ایجاد فضایی توأم با شادی و نشاط مؤثر باشد. واین هم میسر نمی شود مگر اینکه یک نفر دست جوان بیکار ویا جویای کار را بگیرد وبا تسهیلاتی که در اختیار وی می گذارد در این مسیر اورا همراهی نماید که اینجا نقش بانکها در اولویت می باشد.

معاون فرماندار تاکید کرد:تسهیلاتی که پرداخت می گردد حتما در جهت اشتغالزایی باشدچون یکی از مهم ترین معضلات جامعه ما بیکاری است واین بیکاری باعث بوجود آمدن خیلی از آسیب های اجتماعی می گردد که می توان به رو آوردن فرد بیکار به مصرف انواع مواد مخدر ،افزایش طلاق،وغیره گردد ولی در زمان پرداخت تسهیلات به فرد بگوییم که این تسهیلات جهت اشتغالزایی است خیلی از مشکلاتش خود به خود حل می گردد‌.

معاون فرماندار هشترود در آخر از روسای بانکها خواست که خدمت به مردم را نوعی عبادت بدانند ورضایت مردم را رضایت خداوند تبارک وتعالی بدانند ونگذارند که فردی ناراضی از بانکها بیرون بیاید وتا می توانند کمک حال فرد شوند تا مردم ومراجعه کنندگان وارباب رجوع از مراجعه به بانکها راضی باشند تا خداوند نیز ازآنها راضی باشد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟