برگزاری جلسه ستاد مناسب سازی معابر هشترود به ریاست امین امینیان

به گزارش رکنا، امینیان ادامه داد: ادارات وبانک ها باید برای سهولت رفت وآمد و معلولین وجانبازان باید رمپ مخصوص این قشر از جامعه را در ساخت وساز ادارات خود لحاظ کنند.

امینیان ادامه داد: دستگاههای ذیربط باید به مسئولیتی که دارند حتما وذاتا عمل نمایند واز مسئولیت خود چشم پوشی کنند.

نماینده عالی دولت در هشترود متذکر شد : همه مردم باید از تمام امکانات کشور برخوردار گردند خصوصا افراد معلول وجانبازان عزیز ،وظیفه تمام ادارات وارگانها ودستگاههای دولتی موظف هستند که نسبت به مناسب سازی معابر عمومی اقدام نمایند وهرکس از این کار امتناع ورزد خلاف قانون عمل کرده است‌.

امینیان از اکیپ بازرسی ادارات ومعابر در جهت رفع موانع که وظیفه آنها بر آورد نواقص وعیوب واشکالات ادارات است باید هنگام بازرسی از محل مورد نظر عکس انداخته وسند سازی نمایند وبا سند وچگونگی اصلاح آن به مسئول اداره مربوطه ارسال گردد تا نسبت به رفع آن مشکل در اسرع وقت اقدام گردد.

امینیان در ساخت وسازها نیز از شهرداری ومتولیان امر این کار خواست که پایان کار ساختمان ها زمانی به متصدی داده شود که همه جوانب کار را مراعات نموده باشدومهندسین ناظر بعد از بازرسی اگر مغایرتی با قانون ساخت وساز نداشت آن موقع تحویل پایان کار موردی ندارد‌.

فرماندار هشترود در آخر اضافه کرد: مناسب سازی در همه نقاط شهر وروستاهها با ید اعمال گردد ومختصص جانبازان ومعلولین نباشد یعنی عموم مردم حق دارند از تمام امکانات شهر وروستا استفاده بهینه نمایند.واین همکاری مردم ومسئولین را می طلبد که دست در دست هم دهند وبا کمک به ادارات متولی در ساخت وسازها در جهت پیشرفت شهر ها وروستاهها گامهای مثبتی بردارند .ولی در شهرستان هشترود عدم همکاری مردم درساخت وسازها کمتر است وانتظاراتی که مورد نظر می باشد همگون وهمسطح نیست. وهمین کار موجب می شود که در عمران وآبادی شهر بعضی مشکلات پیش آید.زمینه مشارکت شهروند راباید در برنامه ها بنگجانیم وهمیشه از افکار عموم مردم در پیشرفت منطقه استفاده کنیمآخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟