تعداد مبتلایان به کرونا در آذربایجان‌شرقی به 14 نفر رسید

کیانوش جهانپور رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت از ابتلای 593 نفر به کرونا خبر داده و اظهار داشت: در این میان 123 نفر تا امروز بهبود یافته‌اند.

جهانپور درخصوص تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا گفت: از ظهر روز گذشته تا پیش از ظهر امروز 205 نفر مورد ابتلای جدید داشته‌ایم.

وی افزود: از این تعداد 52 نفر در تهران، 21 نفر در قم، 17 نفر در گیلان، 22 نفر در گلستان، اصفهان 12 نفر، مرکزی 18 نفر، مازندران 12 مورد، خراسان جنوبی یک مورد، ایلام یک مورد، استان فارس هشت مورد، کردستان 5 مورد، قزوین 6 مورد، خوزستان چهار مورد، یزد چهار مورد، سیستان و بلوچستان یک مورد، استان سمنان چهار مورد، استان البرز هشت مورد، اردبیل سه نفر، آذربایجان شرقی 6 نفر بوده است.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت یادآور شد: از این تعداد 205 نفره متأسفانه 9 نفر فوت کرده‌اند.

جهانپور خاطرنشان ساخت: تعداد کل مبتلایان تا این لحظه به 593 نفر رسیده است که تعداد بهبود یافته‌ها 123 نفر است.

وی گفت: متاسفانه از روز اول شناسایی کرونا در کشور تا امروز 43 مورد هم فوت کرده‌اند.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت ادامه داد: تعداد افراد مشکوک بیشتر از تعداد مبتلایان واقعی است و شاید از تعداد افراد مشکوک تنها 10 تا 15 درصد به کرونا مبتلا شده باشند.

براساس گزارش، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز دیروز گفته بود: طی شب گذشته نیز دو نفر مثبت اعلام شد و تا این لحظه هشت نفر به‌صورت قطعی ثبت اعلام‌ شده و تا این لحظه یک نفر از این افراد متأسفانه فوت کرده است.

با احتساب 6 بیمار کرونا در آذربایجان‌شرقی تعداد مبتلایان به این بیماری در استان به 14 نفر رسید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟