فال ابجد محشر 22 فروردین + فیلم

به گزارش رکنا، فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می شود. در فال ابجد مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج ، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می دهند. تفسیر فال ابجد امروز خود را در ادامه ملاحظه کنید.

فال ابجد متولدین فروردین ماه

فال فروردین

ابجد فال شما : آ آ ج

تعبیر فال ابجد: میانه‌روی/ اعتدال/ هماهنگی/ اطمینان/ صبوری/ مدارا / ملایمت/ همدلی و همراهی با اطرافیان.

فال ابجد متولدین اردیبهشت ماه

فال اردیبهشت

ابجد فال شما : ج ج آ

تعبیر فال ابجد: برای شکوفایی فعالیت های خود، افق‌های دید خود را گسترده تر کنید. پاسخ پرسش‌ها و کنجکاوی‌های خود را دریافت کنید. / اشتباهات کم اهمیت و قابل جبران/ کسالت/ افسردگی/ سوءاستفاده از یک شخص

فال ابجد متولدین خرداد ماه

فال خرداد

ابجد فال شما : د د د

تعبیر فال ابجد: برای زندگی ایده‌آل استعدادهایتان را جلوه‌گر سازید. / غنیمت شمردن فرصت‌ها /  بهترین نقطه برای شروع، محیط اطراف خود شماست. برای کاوش و شناخت محیط خود جستجو و تحقیق کنید و دریابید که کدامین منبع جمعی و گروهی برای کمک و همکاری با شما مناسب هستند.

فال ابجد متولدین تیر ماه

فال تیر

ابجد فال شما : ب ب ب

تعبیر فال ابجد: از سختی‌ها در جهت نیرومندی و سازندگی شخصیت خود سود جسته و اجازه ندهید که احساسات سرکوب شده شما مانعی بر سر راه اهداف شما به وجود آورد.

فال ابجد متولدین مرداد ماه

فال مرداد

ابجد فال شما : آ ب آ

تعبیر فال ابجد: در زمینه‌های قانونی شما می‌توانید قدم اول را بردارید و نقش رهبری را در کارهایتان به عهده بگیرید. / مشتاق و مصمم از طریق شیوه های آزموده خود برای هرگونه مبارزه آمادگی دارید و می‌توانید به نتایج دلخواه دست یابید.

فال ابجد متولدین شهریور ماه

فال شهریور

ابجد فال شما : د ب ب

تعبیر فال ابجد: از ارتباط داشتن و معاشرت با افراد پرحاشیه یا مسائل پیچیده دوری کنید./  هم اکنون زمان شرکت در فعالیت ها، روابط و اقدامات مهم نیست. / عقب‌نشینی از مشکلات در این مرحله فرار از مسئولیت نیست بلکه نیازی برای جمع‌آوری نیرو و تمرکز است./ نیاز است آرامش خود را حفظ کرده و تمرکز کنید.

فال ابجد متولدین مهر ماه

فال مهر

ابجد فال شما : د ج ب

تعبیر فال ابجد: لازم است از یک زخم یا رنج کهنه شفا یابید. / گذشت زمان تمام زخم‌ها را شفا می بخشد. / داشتن مکان و موقعیتی مناسب برای تجدید قوای جسمانی، روحی و احساسی شما کمک بزرگی است.

فال ابجد متولدین آبان ماه

فال آبان

ابجد فال شما : آ آ آ

تعبیر فال ابجد: نیروهایی برخلاف اندیشه و نقشه‌های شما عمل می‌کند. / مبارزه‌ای که جریان دارد امری اجتناب‌ناپذیر است و مشکلاتی را با خود به همراه خواهد داشت./ اکنون زمان واگذاری نیست. از ارزش ها و باورهای خود در تمام مراحل دفاع کنید به ویژه اگر زمان و انرژی زیادی را در آن وقف کرده‌اید.

فال ابجد متولدین آذر ماه

فال آذر

ابجد فال شما : ب ب ب

تعبیر فال ابجد: اغلب به اشتباه به محیط، شرایط و یا اشخاصی می‌چسبیم که برای ما آشنا هستند، حتی اگر بدانیم که دیگر برای ما مفید نیستند. باید بدانید که دیگران نیز نیاز دارند آزاد باشند و چگونگی زندگانی خود را تعیین کنند.

فال ابجد متولدین دی ماه

فال دی

ابجد فال شما : ب ب د

تعبیر فال ابجد: آیا وابستگی شما به پول و مادیات بیش از حد لزوم است؟ یا شاید خود را به نوعی درگیر حس مالکیت یا نوعی حسادت کرده باشید. / میل به کنترل و تصاحب کردن دارید./ اگر احساس می‌کنید نسبت به شخص خاصی یا محیط و شرایطی بیش از اندازه وابسته هستید و میل دارید آن را در چارچوب مالکیت خود درآورید در این صورت ارزش های حقیقی خود را به مخاطره انداخته اید.

فال ابجد متولدین بهمن ماه

فال بهمن

ابجد فال شما : د د ج

تعبیر فال ابجد: برای پیگیری اقدامات خود از روش‌های نو و ابتکاری یا تصمیمات عجولانه چشم‌پوشی کرده و در عوض به روش‌های شناخت شده و آزموده متکی باشید. لازم است از انرژی مثبت شخصیت تان در جهت صبر و بردباری و اندیشه‌گری بهره‌برداری کنید. در صورت تلاش پیگیر و مداوم پاداش سرشاری نصیب تان خواهد شد.

فال ابجد متولدین اسفند ماه

فال اسفند

ابجد فال شما : د د آ

تعبیر فال ابجد: شما برای رسیدن به اهداف خود به سختی تلاش می‌کنید و نسبت به وظایف خود جدی هستید./ نمایانگر مسئولیت‌پذیری و بردباری است و به شما پیشنهاد می‌شود برای دریافت نتیجه و حصول اهداف تان خود را با شرایط طولانی مدت هماهنگ سازید و انتظارات خود را به تعویق بیندازید. / برای به حداقل رساندن مشکلات و خطرات، استوار و با احتیاط گام بردارید.

کدخبر: 986769 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟