فال حافظ 4 فروردین 1403 با تفسیر + فیلم

به گزارش رکنا، فال حافظ نزد ایرانیان اعتبار بسیار دارد و این به دلیل تاثیر بسیار زیاد اشعار و غزلیات حافظ است. در ادامه نیت کنید و تفسیر فال حافظ خود را بخوانید.

فـال حـافـظ متولدین فروردین

نماد فروردین

دانی که چیست دولت دیدار یار دیدن

در کوی او گدایی بر خسروی گزیدن

از جان طمع بریدن آسان بود ولیکن

از دوستان جانی مشکل توان بریدن

تعبیر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد که بر سر دوراهی قرار گرفته اید و تصمیم گیری برایتان بسیار مشکل شده است؛ راه اول برای شما ثروت و مال به دنبال دارد ولی با دلی تنگ و راه دوم نیک نامی و عشق و وصال ولی بدون ثروت و مال. راهی را انتخاب کنید که به وصال یار بینجامد. فرصت را غنیمت بدانید و بسم الله بگویید. توکل به خدا کنید.

فـال حـافـظ متولدین اردیبهشت

نماد اردیبهشت

دوران همی‌نویسد بر عارضش خطی خوش

یا رب نوشته بد از یار ما بگردان

حافظ ز خوبرویان بختت جز این قدر نیست

گر نیستت رضایی حکم قضا بگردان

تـعـبـیـر فال حافظ:

نتیجه تفال به دیوان حافظ شما نشان می دهد که از جفای روزگار شکایت می کنید. کارهایتان آن طور که می خواهید پیش نمی رود. خیلی تلاش می کنید تا خواسته هایتان بر وفق مرادتان باشد اما باید ساخت. فعلا تقدیر برای شما اینچنین رقم زده است. همیشه باید رضایتان به رضای خدا باشد، اینطور آرامش روحی و روانی تان زیاد می شود.

فـال حـافـظ متولدین خرداد

نماد خرداد

محمود بود عاقبت کار در این راه

گر سر برود در سر سودای ایازم

حافظ غم دل با که بگویم که در این دور

جز جام نشاید که بود محرم رازم

تـعـبـیـر فال حافظ امروز:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد که برای رسیدن به مقاصد خود و دیگران را فدا نکنید تا به هدف های متعالی برسید. ریا و تزویر نداشته باشید، یکرنگی راز موفقیت تان است. همه نقشه های شما برای آینده زمانی محقق می شود که سودای طمع را کنار بگذارید و رازتان را فاش نکنید. عاقبت کارتان خیر است.

فـال حـافـظ متولدین تیر

نماد تیر

ای روی ماه منظر تو نوبهار حسن

خال و خط تو مرکز حسن و مدار حسن

در چشم پرخمار تو پنهان فسون سحر

در زلف بی‌قرار تو پیدا قرار حسن

تـعـبـیـر نیت شما در فال حافظ:

فال حافظ امروز شما این تفسیر را دارد که تو تمام خوبی های عالم را در خود داری. چشم هایت بیانگر خوشی و غم های دل توست و تو از خوبی برای خود برجی ساخته ای که کسی به پایت نمی رسد. روزگارت به خوشی می گذرد. عهد با دلبری بسته ای که بسیار فرخ و خوب است. کسی نیست که شیفته جمال معنوی ات نشود. دائم به فکر بخشش هستی و برای همین پیر نمی شوی.

فـال حـافـظ متولدین مرداد

نماد مرداد

گر رود از پی خوبان دل من معذور است

درد دارد چه کند کز پی درمان نرود

هر که خواهد که چو حافظ نشود سرگردان

دل به خوبان ندهد وز پی ایشان نرود

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

نصیحت حافظ به شما این است که یاد یار لحظه ای از تو جدا نمی شود. به خاطر جفایی که دیده ای مدام غصه می خوری. پیمان را با تو شکسته اند و بار غم روی دلت سنگینی می کند. برای اینکه از این بار غم رهایی پیدا کنی و از سرگردانی نجات یابی فکر نکن. با خدایت به راز و نیاز بپرداز تا دلت دوباره شاد شود.

فـال حـافـظ متولدین شهریور

نماد شهریور

نفس برآمد و کام از تو بر نمی‌آید

فغان که بخت من از خواب در نمی‌آید

صبا به چشم من انداخت خاکی از کویش

که آب زندگیم در نظر نمی‌آید

تـعـبـیـر فال حافظ:

در تعبیر فال حافظ امروز شما آمده است که  بسیار بی قرار و بی تاب شده ای و همه چیز را از دست رفته می بینی. رسیدن به کام و مراد را محال می دانی. دعا هم می کنی ولی نتیجه نگرفته ای. مطمئن باش آنقدر عمر می کنی که به تمام آرزوهایت برسی. دل از خدا جدا نکن و امیدوار باش که در آینده ای نزدیک به مراد خود خواهی رسید.

فـال حـافـظ متولدین مهر

نماد مهر

من آن مرغم که هر شام و سحرگاه

ز بام عرش می‌آید صفیرم

چو حافظ گنج او در سینه دارم

اگر چه مدعی بیند حقیرم

تـعـبـیـر فال حافظ:

حافظ امروز به شما توصیه کرده است که آنقدر که به فکر دیگرانی به فکر خودت نیستی و فقط به این فکر می کنی تا به عهدی که با دوستانت بسته ای عمل کنی. در این روزگار پر غوغا بهتر است بیشتر به فکر خود باشی تا بتوانی گلیمت را از آب بیرون بکشی. خودت را دست کم نگیر. مطمئن باش صدای تو به خدایت می رسد.

فـال حـافـظ متولدین آبان

نماد آبان

به منت دگران خو مکن که در دو جهان

رضای ایزد و انعام پادشاهت بس

به هیچ ورد دگر نیست حاجت ای حافظ

دعای نیم شب و درس صبحگاهت بس

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

آبان ماهی عزیز، عیدت مبارک. فال حافظ امروز شما نشان می دهد که برای به دست آوردن پول و مقام منت دیگران را نکش. اگر خدا بخواهد همه چیز را به تو می دهد، بنابراین خدا را شکر کن. خود را با دیگران مقایسه نکن. اگر دیگران مال و مکنت دارند تو هم هنر داری؛ پس دورنگی نکن. همان باش که هستی. به حاجتت می رسی اگر با خدا و باایمان باشی.

فـال حـافـظ متولدین آذر

نماد آذر

نصیحتی کنمت بشنو و بهانه مگیر

هر آنچه ناصح مشفق بگویدت بپذیر

ز وصل روی جوانان تمتعی بردار

که در کمینگه عمر است مکر عالم پیر

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید که فکر می کنی همیشه جوان خواهی ماند و هیچ وقت پیر نمی شوی. به نصیحت پیران گوش کن. دوستانت تو را فقط برای خوشی می خواهند و به دردهایت گوش نمی دهند. توقع خود را پایین بیاور. اشتباهات خود را گردن کسان دیگر مینداز، توبه کن تا به آرزوهای مادی خود برسی.

فال حافظ متولدین دی

نماد دی

مژگان تو تا تیغ جهانگیر برآورد

بس کشته دل زنده که بر یک دگر افتاد

بس تجربه کردیم در این دیر مکافات

با دردکشان هر که درافتاد برافتاد

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ شما اینگونه تفسیر می شود که اتفاقی افتاده که باعث شده به خود بیایی و از خواب غفلت بیدار شوی. کارهای گذشته را جبران کن. در گذشته تجربه های زیادی را به دست آورده ای که در آینده همگی به دردت خواهد خورد. کدورت های قدیمی را فراموش کن. با باطنی خوب و خوش زندگی کن و این اتفاق را به فال نیک بگیر.

فـال حـافـظ متولدین بهمن

نماد بهمن

دارم امید عاطفتی از جناب دوست

کردم جنایتی و امیدم به عفو اوست

دانم که بگذرد ز سر جرم من که او

گر چه پریوش است ولیکن فرشته خوست

تفسیر فال حافظ:

تعبیر فال حافظ امروز شما این است که دوستی به تو کمک می کند، دست او را پس نزن. به خاطر کاری که کرده ای تو را می بخشد. خود را پنهان نکن. سری در این کار است که با گفتگو و مشورت حل می شود. مطمئن باش پریشانی ات برطرف و حالت نیکو می شود.

فـال حـافـظ متولدین اسفند

نماد اسفند

چو شاهدان چمن زیردست حسن تواند

کرشمه بر سمن و جلوه بر صنوبر کن

فضول نفس حکایت بسی کند ساقی

تو کار خود مده از دست و می به ساغر کن

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید که صبر و مقاومت را از دیگران یاد بگیر. مقاومت و صبر تو باعث پیروزی ات می شود. تلاش هایت بی اجر نمی ماند. تو پاداش خود را خواهی گرفت. فقط عجله کن. الان وقت مقاومت است. خجالت را کنار بگذار و برحسب قراری که گذاشته ای عمل کن. حاجت خود را از خدا بخواه که اوست که دعایت را مستجاب می کند.

کدخبر: 979295 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟