خودسوزی جوان 22 ساله در مرند
تبلیغات

به گزارش رکنا، یک جوان ۲۲ ساله اهل روستای قراجه فیض اله از توابخش بخش کشکسرای شهرستان مرند به دلایل نامعلوم با استفاده از بنزین خودسوزی کرده و بنا براساس شنیده ها شدت سوختگی بسیار است.

این جوان در بیمارستان مرند بستری است .

پایان خبر / رکنا / کدخبر 732276
  • شباهت خیره کننده الناز حبیبی به ستاره «بازی تاج و تخت» سوژه کاربران شد! / امیلیا کلارک ایرانی را ببینید

اخبار تاپ حوادث

تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات