نیروی اورژانس تهران در اثر کرونا شهید شد
تبلیغات

شهرام محمدزاده یکی از پرسنل اورژانس تهران به دلیل ابتلا به کرونا به شهادت رسید.

به گزارش رکنا، شهرام محمدزاده، از پرسنل عملیاتی اورژانس تهران پس از ۲۹ سال خدمت صادقانه در راه نجات بیماران، طعم شیرین شهادت را چشید.

این شهید با اخلاق خدمت، امروز به دلیل ابتلاء به بیماری کرونا ، دارفانی را وداع گفت.

مرکز اورژانس تهران از زمان شروع ویروس منحوس کرونا تا این لحظه ۴ شهید در راه سلامت مردم قدرشناس تقدیم کرده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

پایان خبر / رکنا / کدخبر 666321
  • فیلم های آخرالزمانی از زلزله 7 ریشتری در ونزوئلا / 32 کشته و 700 زخمی تا کنون

اخبار تاپ حوادث

تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات