جزئیات دستگیری باند موبایلقاپی پارک بعثت/2 زورگیر در حین سرقت به دام پلیس افتادند
رکنا: 2 عضو یک باند چهار نفره موبایلقاپی که با کمین در محدوده پارک بعثت، خیابان بعثت و خزانه تلفن همراه شهروندان را سرقت میکردند، هنگام زورگیری در عملیات پلیس دستگیر شدند. فیلم لحظه دستگیری این متهمان منتشر شده است.
به گزاش رکنا، سرهنگ رضا صادقیپور، سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت، از دستگیری 2 عضو یک باند 4 نفره موبایلقاپی و زورگیری در محدوده پارک بعثت خبر داد.
وی گفت: در پی دریافت گزارشهای متعدد درباره وقوع موبایلقاپی و زورگیری در محدوده ترمینال جنوب، خیابان بعثت و خزانه، رسیدگی به این پرونده بهصورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری 117 جوادیه قرار گرفت.
به گفته سرکلانتر هفتم، مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، بررسی شیوه فعالیت سارقان و استقرار تیمهای محسوس و نامحسوس در نقاط جرمخیز، موفق به شناسایی محل فعالیت این باند شدند.
سرهنگ صادقیپور افزود: نیمهشب گذشته، مأموران گشت کلانتری هنگام گشتزنی در حاشیه خیابان بعثت، به چند جوان که در میان فضای سبز و بوتههای اطراف پارک بعثت در کمین شهروندان بودند، مشکوک شدند. لحظاتی بعد، زمانی که متهمان قصد سرقت تلفن همراه یکی از شهروندان را داشتند، مأموران وارد عمل شدند و پس از تعقیب و گریز، دو نفر از اعضای اصلی باند را در حالی که گوشی تلفن همراه مسروقه را همراه داشتند، دستگیر کردند.
وی ادامه داد: دو نفر دیگر از اعضای این باند از محل متواری شدند که شناسایی و دستگیری آنان در دستور کار پلیس قرار دارد.
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت خاطرنشان کرد: در بازرسی از متهمان، دو دستگاه تلفن همراه مسروقه کشف و یک دستگاه موتورسیکلت مورد استفاده آنان نیز توقیف شد. متهمان در مواجهه حضوری با مالباختگان به سرقتهای خود اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به مرجع قضایی معرفی شدند.
سرهنگ صادقیپور در پایان از شهروندان خواست از استفاده از تلفن همراه در معابر خلوت، بهویژه در ساعات پایانی شب، خودداری کرده و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک یا وقوع سرقت، موضوع را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.
-
اعتراف عجیب فروشنده سلاح پس از دستگیری/فکر میکردم پلیس در محرم حواسش جای دیگری است + فیلم