زباله‌گردی در تهران کاهش یافت
تبلیغات

به گزارش رکنا، مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران اظها ر کرد: مشاهدات عینی ما و همچنین گزارش‌های شهرداری و مردم نشان می‌دهد، زباله‌گردی به شدت کاهش یافته است.

وی گفت: با این حال، متأسفانه هنوز وجود دارد و باید از آن جلوگیری شود.

رئیس شورای شهر تهران اضافه کرد: اما افرادی که اکنون فعالیت می‌کنند، مثلاً در جمع‌آوری کاغذها، مقواها و زباله‌های خشک، معمولاً با اجازه و مجوز شهرداری و تحت یک سازوکار مشخص فعالیت می‌کنند و این کار را با وسایل مناسب انجام می‌دهند، نه به شکل غیر بهداشتی.

 

پایان خبر / رکنا / کدخبر 1227632
  • فیلم / زیباترین لحظه برای قاتلی که دو دختر کوچولو داشت / متهم توانست دخترانش را در آغوش بکشد و سایه سرشان بماند

اخبار تاپ حوادث

تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات