مادر علیرضا بیرانوند: خدارو شکر که پسرم سرباز ایران است
رکنا: مادر علیرضا بیرانوند، دروازهبان تیم ملی فوتبال ایران، گفت: خدا را شاکرم که پسرم سرباز ایران است و در مسیر دفاع از نام کشورش تلاش میکند.
به گزارش رکنا،مادر علیرضا بیرانوند، دروازهبان تیم ملی فوتبال ایران، گفت: خدا را شاکرم که پسرم سرباز ایران است و در مسیر دفاع از نام کشورش تلاش میکند.
وی با اشاره به عملکرد بیرانوند در دیدار مقابل بلژیک اظهار کرد: علیرضا در این بازی جانانه از دروازه تیم ملی محافظت کرد و اجازه نداد دروازه ایران باز شود.
مادر این ملیپوش ادامه داد: این موفقیت تنها متعلق به علیرضا نیست؛ همه بازیکنان تیم ملی با غیرت، همدلی و تلاش مثالزدنی جنگیدند و بار دیگر نام ایران را در سطح جهان مطرح کردند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: مطمئن باشید دعای مادران ایرانی همیشه بدرقه راه سربازان عرصه ورزش است.
-
طرز تهیه حلوای نذری در ایام محرم + فیلم