صباغیان: مجلس شکایتی نسبت به آقای رائفی‌پور نداشته است
تبلیغات

پایگاه خبری نماینده گراف در ادامه آورده است ، محمدرضا صباغیان نماینده بافق و مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شکایتی نسبت به آقای رائفی پور نداشته و بنده در مجلس یازدهم صحبتی درباره ایشان کردم و معترض به صحبت‌هایش در برنامه تلویزیونی بودم ولی حالا ایشان هم یک حرفی زدند. قصد پیگیری نداشتیم.

 وی افزود: قوه قضاییه قطعا دلایل خود را برای کیفرخواست آقای رائفی پور دارد. قصد ورود به این مسئله را نداریم.

 

پایان خبر / رکنا / کدخبر 1025876
  • پاسخ مدیرعامل ره‌نیاز ایستا به رکنا؛ چرا تحویل تویوتا کرولا کراس به تأخیر افتاد؟ / علت درخواست پرداخت وجه سوم چیست؟

اخبار تاپ حوادث

تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات