شهره قمر کیست؟

در این مطلب با زندگینامه و حواشی شهره قمر   آشنا می شوید.

به گزارش رکنا ، شهره قمر متولد 12 مهر 1372 بازیگر صرف سینمای ایران که بسیاری از مخاطبانش اعم از مخاطبان خاص و عام از اهالی سینما و غیر سینما و حتی منتقدان که او را دختر هزار چهره سینما می نامند که همیشه ا ز چهره واقعی اش فرسنگ ها فاصله گرفته وتنها تکیه اش به بازیگریش بوه است.

شروع بازیگری شهره قمر

شهره قمر بازیگری را زمانی که نوجوانی 15 -16 ساله بود آغاز کرد و پایه بازیگری وی « سینماست » . شهره قمر وجه تمایز و تفاوت خود را نسبت به سایر بازیگران هم نسل خود در « گریم هایش » می داند ،رفتن در قالب گریم های بسیار سنگین و غیر معمول سینما ، به این وجه تفاوت اعتقاد دارد و این ویژگی را به عنوان یک سبک به نام خودش به ثبت رسانده است.

بازی در سینما

شهره قمر این ادعا را به حق در فیلم های سینمایی اش از جمله «انعکاس » که اولین حضور وی در سینما بوده و فیلم های دیگرش از جمله دل بی قرار – کریستال – دربست آزادی اثبات کرده است و در واقع می توان گفت ریسک بزرگی هم محسوب می شد.

شهره قمر

دختر هزار چهره!

طرفدارانش او را به دلیل گریم های متفاوتی که دارد، دختر هزار چهره می نامند و خودش هم به این جمله اعتقاد دارد.

شهره قمر در فیلم انعکاس

در فیلم سینمایی انعکاس شهره قمر در حالی که فقط 15 سال سن داشت با گریم سنگینش در نقش یک زن 30 ساله ظاهر شد و توانست با بازی خوبش نامش را در سینما تثبیت کند.

شهره قمر و تغییر صدا

او وجه تمایز خود را با دیگر بازیگران، داشتن گریم های متفاوت و تغییر صدای خاص می داند. او سعی می کند طوری تغییر صدا بدهد که با نقش های مطابقت داشته باشد.

شهره قمر و فیلم هایش

ماجرای تجاوز به شهره قمر

شهره قمر در اردیبهشت ماه سال 1400 ادعا کرد که در سن 15 سالگی مورد تجاوز قرار گرفته است. او در پست اینستاگرامی خیلی صریح نام آن کارگردان را اعلام کرد. روز قبل هم هانیه توسلی از هشتگ می تو استفاده کرد که اشاره به تجاوز دارد.

دختر هزار چهره سینمای ایران کیست؟

اگر شما هم به دنبال شناختن این دختر هزار چهره سینمای ایران هستید بدانید که چند وقتی است نام فردی به اسم شهره قمر مطرح شده و لقب دختر هزارچهره به او داده شده ولی دلیل این لقب چیست و شهره قمر کیست و دلیل معروفیت این روزهای او چیست؟

شهره قمر بازیگر جوان ایرانی است که چند سالی است در سینما فعالیت می کند و همه او را به خاطر گریم های متفاوت و متنوع می شناسند و یکی از دلایل لقب شهره قمر به دختر هزارچهره سینما به دلیل همین گریم های متفاوت اوست. شهره قمر تفاوتش را با سایر بازیگر های هم سن و سال خود در گریم های مختلف و تغییر صدایش می داند.

خیلی ها شهره قمر را از آینده دار ترین بازیگران زن سینمای ایران می دانند و آینده درخشانی را برای او پیش بینی می کنند.

معرفی فیلم های سینمایی شهره قمر

کاتی و ستاره (۱۳۹۵)

در مدت معلوم (فی المدت المعلوم) (۱۳۹۳)

دربست آزادی (۱۳۹۲)

باغ بهشت (۱۳۹۲)

دل بی‌قرار (۱۳۹۱)

چهارباندی (۱۳۹۱)

زبان مادری (۱۳۸۹)

کریستال (۱۳۸۸)

انعکاس(۱۳۸۸)

شرقی(۱۳۸۸)آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 681132 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟