بازگشت سحر قریشی با حاشیه های منشوری به تلویزیون ! + عکس ها

سحرقریشی بازیگر جوانی است که همیشه حاشیه ساز بوده است.

به گزارش گروه چهره ها رکنا: سحر قریشی بازیگر نام آشنای ایرانی با سریال تلویزیونی دادستان با کارگردانی مسعود ده نمکی از شب گذشته مهمان خانه های مردم شده است.

درباره سریال تلویزیونی دادستان بیشتر بدانید؟

سریال «دادستان» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی و تهیه‌کنندگی محمد خزاعی در مرکز سیمافیلم در ۱۷ قسمت ساخته شده و روی آنتن رفت.

محمد کاسبی، سیدجواد هاشمی، هومن برق‌نورد، برزو ارجمند، علی سلیمانی، بهنوش بختیاری، سحر قریشی ، علیرضا استادی، کاوه سماک‌باشی، اصغر نقی‌زاده، هلیا امامی، رضا توکلی، محمود مقامی، نگار فروزنده، نیما شاهرخ‌شاهی، مجید شهریاری، شیوا خسرومهر، فریبا ترکاشوند، فرج‌الله گل‌سفیدی، ابراهیم کوهخایی، حمید متقی، مختار ثائقی، مریم وانشانی، یاسمن ترابی و مجید قادری در «دادستان» بازی می‌کنند.

Screenshot_2021-02-11 Instagram

سحر قریشی، حاشیه از برنامه رشیدپور تا بی احترامی به پاکبان

سحر قریشی جزو بازیگرانی بوده که حاشیه سازی را یا دوست داشته و یا حواشی همیشه به دنبال او بوده است.اگر شما هم دنبال کننده این بازیگر جوان باشید حتما ماجرای توهین او به مأمور پاکپانی که کنار پیاده رو نشسته بود را به خاطر دارید. هرچند این بازیگر سرشناس بعدا از این ماجرا عذرخواهی کرد و گفت هیچ منظوری نداشته است.

او در اینستاگرام خود اینطور نوشت:

سحر قریشی درباره‌ی حاشیه‌های اخیر [لینک] در صفحه‌ی اینستاگرام خود نوشت:

5382096

از دیروز هجمه عجیبی در فضای مجازی علیه من در رابطه با اون پاکبان عزیز و محترم راه افتاده! اون هم قبل از اینکه فرصتی داشته‌باشم توضیحی درباره اصل ماجرا بدم. من خودم با افتخار اعلام می کنم در خانواده ای به دنیا اومدم که از همین قشر بودیم و هیچ وقت گذشته ی خودمو فراموش نمی کنم پس امکان نداره به خودم اجازه بدم به شخصی از این قشرکشورم اهانت کنم. این ماجرا رو کسانی راه انداختن که از تخریب آدم ها درآمد کسب می کنند یا برای گرفتن بیننده دست به انتشار هر تیتر و خبر بی محتوایی می زنن.

قصه از اونجایی شروع شد که من چند وقتیه به کلمه <برو> حساس شدم! به همین سادگی اونم بخاطر اینکه خیلی وقته دوستام و اطرافیانم دارن بهم توصیه می کنن که از ایران برو. وقتی اون پاکبان شریف هم به من گفت <برو>، انگار پیامی بود از طبیعت که اونم داشت بهم می گفت <برو>.

اون پاکبان عزیز اصلا من رو نشناخت و قسم می خورم هرگز قصد اهانت به ایشون رو نداشتم و این اتفاقات چیزی جز‌ یک سوتفاهم کوچیک نیست.

در آخر اینکه چه چیزی از این جالب تر که من هم یک روز لباس شریف پاکبانی رو به تن کنم و کنار این قشر با غیرت، یک حس هیجان انگیز رو تجربه کنم.

اتفاقا پوشیدن لباس پاکبانی اسمش تنبیه یا حکم دادگاه نیست، به نظر من هم یه افتخار بزرگه، هم نماد نجابت و غیرته.

اما حضور سحر قریشی دربرنام دید در شب رضا رشیدپور و اطلاعات ضعیف بود زمانیکه بسیاری از افراد سرشناس سینمای جهان را نمی شناخت نیز حواشی زیادی برای این بازیگر زن جوان به همراه داشت.

نظر جنجالی سحر قریشی درباره جشنواره فیلم فجر

سحر قریشی از چهره های مطرح سینمای ایران چندی پیش در یک برنامه اینترنتی با اجرای بنیامین بهادری اظهارات عجیبی درباره جشنواره فیلم فجر داشت.او اینطور گفت: خودم به چشمم قراردادی را دیدم که قول سیمرغی را به بازیگری دادند و در جشنواره همان سال سیمرغ گرفت!

به گفته او تلفن روی ایفون بوده و او شنیده در مورد مبلغ گفتند یک یک ما می نویسیم شما هرچقدر صفر خواستید بگزارید.

سحر-قریشی-و-برادر-و-مادرش

بنیامین سعی داشت بفهمد آن شخص کیست. مشخص شد قضیه برای دو سال پیش بوده است اما معلوم نشد فرد سیمرغ برده است یا خیر.

سحر قریشی در پاسخ به بنیامین که سعی داشت بفهمد دوست سحر قریشی که بود پرسید: پسر یا دختر؟» . قریشی گفت وقتی خانه من بوده حتما دختر بوده است.

سحر قریشی در مواجهه با تصاویر چهره‌هایی که مقابلش قرار می‌گرفت، «کوئنتین تارانتینو» نویسنده، کارگردان و بازیگر سرشناس سینمای آمریکا را نشناخت و همین اتفاق درباره «فرانسیس فوردکاپولا» کارگردان پدرخوانده نیز اتفاق افتاد.

رشیدپور از نشان دادن چهره «فوردکاپولا» به قریشی گفت که این چهره کارگردان سه گانه پدرخوانده است که قریشی این بار «فوردکاپولا» را با آل پاجینو اشتباه گرفت و گفت: «چقدر پیر شده است»، تا در ادامه این بازی، رشیدپور چهره «یوکیو آمانو» مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی را به او نشان دهد و سحر قریشی طبیعتاً این چهره را نیز نشناسد.

پسر کوچولوی سحر قریشی + عکس

مجری برنامه دید در شب از این موقعیت استفاده کرد و به قریشی گفت: «خانم، ایشان آقای وینچستر برنده اسکار بهترین بازیگری هستند. چطور نمی‌شناسید». در ادامه وقتی قریشی کاملاً این گفته رشیدپور را پذیرفت و اصراری بر سوادش ننمود، رشیدپور از شوخی‌اش و دست انداختن این بازیگر سینما و تلویزیون پرده برداشت. با این حال جالب‌تر از همه اینها، عدم شناختن محمدسرافراز رئیس صداوسیما بود و در واقع قریشی هنوز رئیس مجموعه‌ای که در آن به شهرت رسیده را نیز نمی‌شناسد.

از سحر قریشی چه می‌دانید؟

سحر قریشی در ششمین روز از دی ماه سال 1366 در تهران متولد شد. او بازیگر سینما و تلویزیون است و بازیگری را با فیلم سینمایی لج و لج بازی آغاز کرد.

 

کودکی-سحر-قریشی

سحر قریشی تنها یک برادر دارد و رنگ های مورد علاقه اش مشکی ، آبی و قرمز است طرفدار دو آتیشه استقلال است.

سحر قریشی دوست دارد هر چه زود تر به اوج برسد و این آینده را برای خود پیش بینی میکند. برای قریشی نوع پوشش و لباس خیلی اهمیت دارد . او حسین سهیلی زاده را مانند پدرش دوست دارد.

ازدواج و جدایی سحر قریشی

سحر قریشی سابقا همسر مهران اخوان ذاکری بود، این دو مدتی قبل طلاق گرفتند.

sahaar

سحر قریشی چند هفته قبل در برنامه دید درشب در پاسخ به سوالی درباره نسبتش با امید علومی گفت :من به هر حال در شرایطی نیستم که تنها بخواهم به زندگی ام ادامه بدهم ، البته من امید را از قبل می شناختم ولی الان درمرحله نامزدی آن هم به صورت محرم برای آشنایی بیشتر با هم هستیم.

 

سحر-قریشی-و-همسرش

فعالیت هنری سحر قریشی

او در سال 1388 با بازی در فیلم لج و لجبازی به تهیه کنندگی آقای زبر دست و کارگردانی سیدمهدی برقعی وارد عرصه سینما شد. سحر قریشی توسط سارا خوئینی ها برای بازی در این فیلم انتخاب شد که سرآغاز ورود سحر قریشی به سینما و تلویزیون شد.

سحر-قریشی-و-سارا-خوئینی-ها

 

این فیلم داستان مرد و زنی را روایت میکند که از هم جدا می شوند و پس از این جدایی سر و کلهٔ جوانی پیدا می شود که عاشق زن است و ...

سحر قریشی از طریق سیاوش خیرابی به سهیلی زاده معرفی شد و آقای سهیلی زاده برای نقش یلدا او را انتخاب کرد. او بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید.

دردسر بزرگ دومین کار سینمایی سحر قریشی بود، فیلمی به کارگردانی مهدی گلستانه و نویسندگی قربان محمدپور که در سال 1389 تولید شد.

سحر قریشی در این فیلم در کنار بازیگرانی همچون حامد کمیلی ، بهاره افشاری و فتحعلی اویسی به ایفای نقش پرداخت.

سحر قریشی دومین سریال خودش را با بازی در مجموعه شاید برای شما هم اتفاق بیافتد در سال 1389 روی آنتن شبکه تهران داشت.

راما قویدل، احمد معظمی، محمود معظمی، سید محسن یوسفی، نوید میهن دوست، رضا ابوفاضلی، داریوش یاری، امیر مسعود آقابابائیان کارگردانانی هستند که قسمت های این سریال را ساخته اند.

گشت ارشاد با بازی سحر قریشی و با ژانر کمدی و اجتماعی ساختهٔ سعید سهیلی در سال 1390 ساخته شد.

ابتدا گشت ارشاد و زندگی خصوصی پس از 6 روز اکران به دلیل مخالفت انصار حزب الله توقیف شد. اما پس از مدتی علیرضا سجادپور مدیر نظارت وارزشیابی وزارت ارشاد از اکران محدود این فیلم خبر داد و پس از این اظهار نظر نمایش فیلم در شهرستان ها متوقف شد ونمایش آن در تهران هم پس از چند هفته متوقف شد.

سحر-قریشی

روزگاری عشق و خیانت نام تازه ترین کار سینمایی سحر قریشی است ، فیلمی به کارگردانی داوود بیدل و تهیه کنندگی روح الله شمقدری محصول سال 1392 است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

 

 

کدخبر: 660406 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟