واکنش جالب مادر مهراد جم به رابطه پسرش با دنیا + عکس

به گزارش رکنا، مادر مهراد جم خواننده ایرانی تازه مهاجرت کرده به ترکیه و رابطه جنجالی اش با چهره پرحاشیه اینستاگرام واکنش نشان داد.

مادر مهراد جم گفت : مخالفتی با این انتخاب ندارم و به سلیقه پسرم احترام می گذارم پسرم به تازگی به دعوت دنیا مهاجرت کرده و ازایران رفته است. بعضی کاربرها در اینستاگرام به عکس مادرشوهر دنیا جهانبخت واکنش نشان دادند و گفتند مادر شوهر دنیا همسن عروسش است.

نام اصلی : محسن سعیدی کیا

متولد : 1376/05/14 آبادان

ملیت: ایرانی

حرفه : خواننده، ترانه‌ سرا،آهنگساز

سال های فعالیت : 1397 تا کنون

محسن سعیدی کیا با نام هنری مهراد جم متولد ۱۴ مرداد سال ۱۳۷۶ در شهر آبادان است. در حال حاضر مهراد جم ساکن تهران می باشد. اولین فعالیت هنری به صورت جدی مهراد جم ترانه‌ سرایی و آهنگ سازی قطعه میثم ابراهیمی به نام «جان جان» در بهمن سال ۹۷ است. سپس مهراد جم در 9 اردیبهشت 1398 وقتی 22 ساله بود اولین قطعه خود بنام شمال را منتشر کرد و قطعه بعدی مهراد جم هم به نام «غمت نباشه»، در تاریخ ۳۰ اردیبهشت منتشر شد، یعنی ۲۱ روز بعد از انتشار نخستین تک آهنگش. به این ترتیب او در فاصله زمانی کمتر از یک ماه و با داشتن فقط دو آهنگ توانست در شبکه های اجتماعی معروف شود.

مهراد جم فعالیت بازیگری نیز داشت که در سال 1390 وقتی 14 ساله بود در سریال چای شیرین به کارگردانی پیمان ماندگار بازی کرد در این مجموعه آواز خوانی او بسیار مورد توجه قرار گرفت و بسیاری دوست داشتند او در آینده وارد عرصه موسیقی و خوانندگی شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 623291 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟