تشابه کرونا به ترنس بودن از نگاه خانم بازیگر+ عکس

نگار فروزنده بازیگر قدیمی در صفحه اینستاگرام خود با انتشار عکس یک "ترنس" مطلبی در این باره منتشر کرد و نوشت: شرایط و وضعیت به وجود آمده از کرونا یک تلنگر برای آدم ها است تا بتوانند ترنس ها را درک کنند و بفهمند. آدم ها کرونا را انتخاب نکردند. کرونا خواسته آدم ها نبود. یک شرایط ناخواسته و آزار دهنده و وحشتناک برای آدم هاست. ترنس بودن ترنس ها هم همین طور است. ناخواسته و بدون انتخاب خود ترس ها، مثل کرونا در جهان...

نگار فروزنده ترنس

به گزارش گروه فضای مجازی رکنا، نگار فروزنده متولد ۳ تیر ۱۳۵۷ در شمیران، تهران و بازیگر ایرانی است. نگار فروزنده کلاس‌های بازیگری را زیر نظر حمید سمندریان گذراند و سپس به سینمای حرفه‌ای ایران روی آورد. بهترین بازی او در فیلم کافه ستاره اثر سامان مقدم بوده‌است.

نگار فروزنده

او بازیگری را از ۱۴ سالگی آغاز کرد. پس از بازی در فیلم پاپیتال، بسیاری از منتقدان بازی وی را ستودند. این بازیگر در دو فیلم از داریوش مهرجویی در سه نقش حضور پیدا کرد. مسعود کیمیایی، ابراهیم حاتمی‌کیا دیگر اسامی ثبت‌شده در کارنامهٔ هنری اوست.

نگار فروزنده

از ویژگی‌های بارز بازیگری نگار فروزنده، ایفای نقش‌های متفاوت است.همچنین بازی در اخراجی های ۱و۲و۳ مسعود ده نمکی از بازیهای ماندگار نگارفروزنده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 621341 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟