تام کروز به فضا می رود + عکس

به گزارش گروه هنری رکنا، وبسایت deadline.com که خبرهای هالیوود را منتشر می‌کند گزارش داد که تام کروز خود را آماده سفر به فضا می‌کند. براساس این گزارش، قرار است که فیلم بعدی این ستاره هالیوود در ایستگاه فضایی بین‌المللی "آی اس اس" فیلمبرداری ‌شود.

جیم برایدنستاین، رییس اداره هوانوردی و فضای ایالات متحده (ناسا) این خبر را تأیید کرد و گفت: «ما برای ایجاد انگیزه در نسل جدید مهندسان و دانشمندان به رسانه‌های مردمی نیاز داریم.»

تام کروز

او تصریح کرد که نسل جوان باید برنامه‌های بلند پروازانه ناسا را عملی کند.پرواز به فضای کروز قرار است با فضاپیمایی به نام "کرو دراگون" که توسط ایلان ماسک، مخترع نامدار ساخته می‌شود انجام شود. ماسک نیز خبر را تایید کرده است.تام کروز اما تاکنون ترجیح داده که در این باره سکوت کند.

ماموریتی ممکن

کروز که با بازی در فیلم‌های "مأموریت غیرممکن" به شهرت جهانی و ثروت کلان رسید، معروف است که اکثر صحنه‌های خطرناک فیلمها را خودش بازی می‌کند و به طور معمول به بدل‌کار نیاز ندارد.

اما آیا او در شرایط نامانوس فضا هم بدون هیچ مشکلی قادر به ایفای نقش خواهد بود؟

 نقشی که تام کروز به خاطر قدش از دست داد

وبسایت اشپیگل آنلاین به نقل از اشتفان هوبه، کارشناس آلمانی، نوشته است که پرواز بازیگر آمریکایی به فضا امری غیرممکن نیست، اما از آنجا که در فضا امکانات زیادی برای بازیگری در برابر دوربین وجود ندارد، نباید انتظار زیادی از آن فیلم داشت.

خروج از فضاپیما نیازمند تمرین‌های طاقت‌فرسای درازمدت

هوبه می‌گوید، خروج از فضاپیما نیازمند تمرین‌های طاقت‌فرسای درازمدت است و حتی اگر کروز قادر به انجام چنین کاری باشد، باز هم اتفاق خارق‌العاده‌ای نخواهد افتاد، زیرا در فضا امکانات زمینی وجود ندارد و فقط می‌توان شاهد «معلق‌زدن» کروز بود.

تام کروز

به نظر می‌رسد که کارشناس آلمانی بیش از حد علمی و عملی فکر می‌کند و به فوت و فن سینمایی کمتر اهمیت می‌دهد، فوت و فن‌هایی که قادرند واقعیات را در ذهن بیننده وارونه کنند و از کاه کوه بسازند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 608813 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟