بلای هولناک مرد تهرانی بر سر زنان / ترس در جان زائران عبدالعظیم الحسنی(ع)

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق کیف بازکن خیابان حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) که از شهروندان عبوری سرقت می کرد، خبر داد.

 سرهنگ "دوستعلی جلیلیان" در تشریح این خبر بیان داشت:در پی وقوع چند فقره سرقت تلفن همراه از بانوان به شیوه کیف باز کنی در نقاط پرتردد و شلوغ خیابان حرم شناسایی ودستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کلانتری 172 حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع)قرار گرفت.

به گزارش رکنا، وی افزود: تیم عملیاتی کلانتری 172 حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) با رصدهای میدانی و تحقیقات تخصصی موفق به شناسایی هویت و محل حضور سارقان که 2 خانم میانسال بودند شدند.

سرهنگ جلیلیان در ادامه با اشاره به اینکه پس از هماهنگی های قضائی تیم عملیاتی کلانتری 172 هر دو متهم را در مخفیگاهشان دستگیر کردند اعلام کرد: در بازدید از این محل 6 دستگاه تلفن همراه هوشمند کشف که تاکنون 4 شهروند مال باخته در کلانتری 172 حاضر و گوشی های مسروقه خود را در بین اموال مکشوفه شناسایی قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان خاطر نشان کرد: متهمان به جرم ارتکابی معترف و پس از پایان تحقیقات و تکمیل پرونده سارقان در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

کدخبر: 759180 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟