قتل در خیابان گاندی جلوی چشم دختر خاله / بخشش در یک قدمی چوبه دار

به گزارش رکنا، عصر روز 12 دی‌سال‌۱۳۹۷ کارکنان یکی از بیمارستان‌های تهران مرگ مشکوک پسری به نام میلاد را به پلیس خبر دادند. تحقیقات مأموران نشان داد میلاد با اصابت ضربه چاقو به گردنش مجروح و بعد از انتقال به بیمارستان فوت شده است.

دوست میلاد که در محل حاضر بود و دچار جراحت سطحی شده بود در شرح ماجرا گفت: ساعتی قبل من و دوستم میلاد در حال عبور از خیابان گاندی بودیم که متوجه شدیم مردی دارد بلند بلند با تلفن همراهش حرف می‌زند. او داشت با کسی که آن سوی خط بود فحاشی می‌کرد که ما از او خواستیم مراعات رهگذران را بکند و در ملأعام فحاشی نکند. آن مرد، اما به اعتراض ما توجه نکرد و گفت که موضوع خانوادگی است و خواست که دخالت نکنیم. همین موضوع سبب اعتراض بیشتر شد به طوری که آن مرد مشاجره با آن سوی خط را رها کرد و بین ما دعوای اتفاق افتاد. وقتی دعوا بالا گرفت او به سمت ماشینش که دختری نوجوان در آن نشسته بود رفت و چاقویی برداشت و دوباره وارد دعوا شد و ضربه‌ای پرتاب کرد که به گردن میلاد برخورد کرد. وقتی میلاد زخمی روی زمین افتاد او سوار ماشینش شد و فرار کرد.

بعد از کامل شدن تحقیقات در این باره مأموران پلیس با بررسی شماره پلاک خودروی متهم او را شناسایی و بازداشت کردند. او در بازجویی‌ها به جرمش اعتراف کرد و در شرح ماجرا گفت: آن روز دختر خاله‌ام لیلا گفت که می‌خواهد برای دوستش کادو بخرد که با هم به خیابان گاندی رفتیم. وقتی به خیابان گاندی رسیدیم پسر مورد علاقه لیلا تماس گرفت و با هم حرف زدند. آن‌ها خیلی زود مشاجره‌شان شد و داشتند تلفنی دعوا می‌کردند. لیلا از ماشین پیاده شد و همان طور که ناراحت بود مدام با آن پسر مشاجره می‌کرد. من ناراحت شدم و از ماشین پیاده شدم و گوشی را از لیلا گرفتم و با آن پسر دعوا کردم. همان لحظه 2 رهگذر به من تذکر دادند و خواستند فحاشی نکنم که با آن‌ها درگیر شدم و حادثه خونین اتفاق افتاد.

در شاخه دیگری از تحقیقات لیلا هم مورد تحقیق قرار گرفت و حرف‌های پسرخاله‌اش را تأیید کرد. با کامل شدن بررسی‌ها پرونده در دادگاه کیفری یک‌استان تهران رسیدگی و متهم به درخواست اولیای‌دم به قصاص محکوم شد. حکم صادر شده بعد از تأیید در دیوان‌عالی کشور به شعبه 4 اجرای احکام دادسرای امور جنایی ارجاع شد و در نوبت اجرا قرار گرفت. در حالی که متهم در یک قدمی مرگ قرار داشت اولیای‌دم با حضور در دادسرای امور جنایی به احترام ایام فاطمیه از متهم اعلام گذشت کردند.

آن‌ها گفتند در بررسی رفتار متهم در زندان متوجه شدیم که او توبه کرده‌است، برای همین تصمیم گرفتیم به احترام حضرت زهرا (س) و در ایام شهادت بانوی دو عالم از متهم گذشت کنیم. با اعلام گذشت متهم، وی از زندان آزاد شد.

کدخبر: 758958 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟