آبروی دختر 17 ساله با فیلم ها و عکس های خصوصی رفت / در کازرون رخ داد

فرمانده انتظامی شهرستان "کازرون" از دستگیری فردی که قصد انتشار تصاویر و فیلم‌های خصوصی دختر 17 ساله داشت خبر داد.

سرهنگ "اسماعیل زراعتیان" در تشریح این خبر اظهار داشت: دختری 17 ساله به پلیس فتا مراجعه و اظهار کرد فردی پیج اینستاگرام وی را هک و تهدید به انتشار تصاویر و فیلم‌های خصوصی‌اش کرده است که بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

عکس های خصوصی دختر کازرونی در شهر پیچید

به گزارش رکنا، وی افزود: کارشناسان پلیس فتا با به کارگیری روش‌های فنی و شگرد‌های خاص پلیسی موفق شدند در کمتر از یک هفته متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی آن را احضار کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان "کازرون" تصریح کرد: متهم 20 ساله که خواستگار سابق شاکی بود در مواجهه با مستندات و ادله‌های دیجیتال پلیس لب به اعتراف گشود و به تهدید دختر 17 ساله در فضای مجازی به خاطر مسائل عاشقانه و احساسی اعتراف کرد.

سرهنگ "زراعتیان" به شهروندان توصیه کرد: ضمن بالا بردن سطح سواد اینترنتی خود از ارسال تصاویر خصوصی و شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی خودداری و با فعال سازی رمز دو مرحله‌ای از دسترسی غیرمجاز دیگران به حساب کاربری جلوگیری به عمل آورید.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست: در صورت بروز هرگونه مشکل در فضای مجازی آن را از طریق سایت اینترنتی پلیس فتا به آدرس  www.cyberpolice.ir (بخش فوریت‌های پلیسی) و یا شماره تلفن 07142222544 اطلاع رسانی کنند.

کدخبر: 745177 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟