مرد تهرانی زنش را با اسید سوزاند تا طلاق نگیرد! / فریبا فریاد می زد سوختم سوختم!

به گزارش اختصاصی خبرنگار جنایی رکنا، عقربه ها ساعت 8 صبح روز دوشنبه 17 شهریور ماه امسال را نشان می داد که فریادهای سوختم سوختم زنی در نزدیکی میدان بروجردی در منطقه پیروزی بلند شد.

مرد جوان داخل خانه اش بود که صدای زنگ خانه به صدا در آمد و مرد جوان به جلوی در خانه رفت و با زن جوانی که با فریادهای سوختم سوختم درخواست کمک می کرد که مرد جوان با مشاهده پوسیدگی روی لباس و زخم های روی صورت پی به ماجرای اسید پاشی برد و خیلی زود با اروژانس و پلیس تماس گرفت.

فرار مرد اسید پاش

بدین ترتیب زن جوان به بیمارستان منتقل شد و ماموران در گام نخست به سراغ مرد جوانی که ماجرای اسید پاشی را به پلیس مخابره کرده بود رفته و وی را هدف تحقیق قرار دادند.

مرد جوان به ماموران گفت: همراه همسرم داخل خانه بودیم که فریادهای زن جوانی از کوچه به گوش رسید، پشت پنجره رفتم و دیدم که مرد جوانی در حال فرار است و فکر نمی کردم اتفاق خاصی افتاده باشد تا اینکه زنگ خانه مان به صدا در آمد.

وی افزود: وقتی به جلوی در خانه رفتم با دیدن صورت زخمی و لباس ها زن جوان متوجه شدم که روی او اسید پاشی شده است که در ابتدا روی صورتش آب ریختم تا کمی آرام شود و سپس با اورژانس تماس گرفتم و وقتی اورژانس به جلوی در خانه آمد زن جوان بیهوش روی زمین افتاده بود که او را به بیمارستان مطهری منتقل کردند.

شوهر اسید پاش

در ادامه تیمی از ماموران اداره 16 پلیس آگاهی تهران به برای تحقیقات ویژه وارد عمل شدند و در گام نخست پی بردند که زن جوان فریبا 33 ساله از سوی شوهر معتادش هدف اسید پاشی قرار گرفته است.

فریبا که به سختی می توانست حرف بزند روی تخت بیمارستان به ماموران گفت: لیسانس حقوق دارم و کارمند حقوقی یک شرکت هستم و چند سال قبل با سهیل آشنا شدم و با هم ازدواج کردیم و چون هر 2 کار خوب و پر در آمدی داشتیم زندگی رضایت مند و با آرامشی داشتیم تا حدی که همه اطرافیانمان به زندگی مان حسرت می خوردند.

وی افزود: همه چیز خوب پیش می رفت تا اینکه شوهرم در خوشگذرانی های زندگی با دوستان خلافکارش شروع به مصرف مواد مخدر کرد و زمانی متوجه این ماجرا شدم که شوهرم دیگر معتاد شده بود و دیگر آرامش از زندگی مان رفت و سهیل بر سر هر موضوعی با من دعوا می کرد و کتک می زد.

قربانی اسید پاشی ادامه داد: چند بار تلاش کردم که سهیل اعتیاد را ترک کند و زندگی مان را دوباره بسازیم اما هر بار بعد از ترک کردن مواد دوباره به سراغ آن می رفت تا اینکه تصمیم گرفتم او از او جدا شوم و فکر می کردم سهیل وقتی متوجه ماجرا شود اعتیادش را کنار بگذارد اما بی فایده بود و سهیل مرا تهدید کرد.

زن جوان گفت: دیگر تصمیم خودم را گرفته بودم و به دادگاه رفتم و درخواست طلاق دادم و همین شروع تهدیدهای سهیل شد و می گفت اگر درخواست طلاق را پس نگیرم زندگی ام را خراب می کند اما من به حرف ها و تهدیدهایش بی توجه بودم تا اینکه صبح روز 17 شهریور ماه وقتی از خانه خارج شدم تا به محل کارم بروم ناگهان داخل کوچه خلوت سهیل که پشت یک خودرو پنهان شده بود جلوی راهم را گرفت و بدون اینکه حرفی بزند مایع داخل بطری را روی من پاشید.

فریبا عنوان کرد: سهیل پا به فرار گذاشت و در سمت راست بدنم تا نوک انگشتان پایم احسا سوزش می کردم و با فریاد سوختم سوختم از مردم کمک خواستم که به جلوی در خانه ای رفتم و از آنها کمک خواستم.

بنا بر این گزارش، بازپرس احسان زمانی قاضی شعبه 6 دادسرای امور جنایی تهران دستور داد تا تیمی از ماموران اداره 16 پلیس آگاهی تهران برای دستگیری عامل این اسید پاشی هولناک وارد عمل شوند و تحقیقات تکمیلی ادامه دارد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 603851 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟