سها رضانژاد / تحقیقات پلیس از محل کار سها رضانژاد + جزئیات 7 روز تحقیق
حجم ویدیو: 5.97M | مدت زمان ویدیو: 00:00:54

سها رضانژاد درست یک هفته قبل در منطقه جهان نما گلستان ناپدید شده و هنوز هیچ علامتی از سقوط، حادثه و یا ربوده شدن « سها رضانژاد » وجود ندارد.

به گزارش رکنا، سرهنگ مجتبی مروتی رئیس پلیس آگاهی گلستان با بیان این که ۳۰ درصد منطقه هم پایش نشده است، در خصوص آخرین وضعیت پرونده سها رضانژاد کوهنورد گمشده در جهان نمای کردکوی، گفت: تمام یگان های امدادی، پلیسی، انتظامی و هلال احمر در منطقه حاضر بوده و تمام اقدامات لازم برای یافتن سها رضانژاد انجام شده است.


وی با بیان این که هیچ آثار و نشانه ای از سها رضانژاد دختر کوهنورد گمشده در جهان نما به دست نیامده است، افزود: فرضیه ما سقوط و حادثه بوده و هرگونه فرضیه دیگری رد شده است.

عملیات نجات سها رضانژاد
مروتی با اشاره به شرایط بد آب و هوایی منطقه، ادامه داد: ۳۰ درصد محل هم جستجو نشده و اصلاً قابلیت جستجو وجود ندارد و محیط جغرافیایی آن پیچیده است.
وی گفت: شرایط منطقه غیرقابل رصد ۱۰۰ درصدی است و امکان ندارد که همه جا پایش شود.
عملیات نجات سها رضانژاد
رئیس پلیس آگاهی گلستان تصریح کرد: محل حادثه، نقطه بسیار خطرناک بوده و چندین بار هم این اتفاق تکرار شده است.
مروتی با توضیح این که هیچ علائمی برای ربوده شدن، قتل و غیره وجود ندارد، بیان کرد: روابط اجتماعی این سها رضانژاد دختر بررسی شده و ایشان کارمند شرکت مبل سازی و آدم مثبت و اهل تفریح و فضای مجازی بوده و از این روابط هم سرنخی به دست نیامده است.
وی عنوان کرد: چند تن از اعضای کمپ به انتظامی فراخوانده شده و بقیه هم طی روزهای آتی حضور یافته و توضیحات خود را ارائه می دهند.
 روز جمعه (۲۰ تیرماه) گمشدگی «سها رضانژاد» دختر ۲۷ ساله در ارتفاعات جهان نمای کردکوی به نیروهای امدادی و انتظامی گزارش شد.
این دختر همراه گروه گردشگری به گلستان سفر کرده بود که از صبح جمعه مفقود شده و همه امکانات از جمله خودروی آفرود، پهپاد و غیره برای یافتن وی بسیج شده اند.
این گروه در ارتفاعات کردکوی کمپ داشته که این سها رضانژاد بعد از خروج از چادر دیگر برنگشته است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 587346 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟